Westgate i King Cross se izvukli, a neki su propali

4.7.2012.
15:13
VOYO logo

Iako je hrvatsko tržište s 4,5 milijuna stanovnika među najmanjim tržištima u srednjoj i istočnoj Europi, istraživanje Ekonomskog instituta pokazuje da u našoj zemlji na 1.000 stanovnika dolazi 433,8 četvornih metara prodajne površine trgovačkih centara, čime nadmašujemo prosjek Europske unije.

U kvartalnom biltenu tvrtke Zane podsjeća se da su nepovoljne gospodarske prilike i otvaranje velikog broja trgovačkih centara utjecali na rad postojećih, zbog čega su neki centri zatvoreni, a neki su se reorganizirali. S teškoćama u poslovanju suočili su se i Westgate i King Cross, no oba su centra na vrijeme poduzela mjere koje su im omogućile nastavak poslovanja, prenosi Banka.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi zakupci

King Cross je u ponudu uvrstio australski lanac trgovina namještajem i tehnikom - Harvey Norman – čiji se prodajni prostor od kraja prošle godine prostire na ukupno 9.000 četvornih metara. Westgate u Zaprešiću također je uveo nove zakupce, a najavljeno je i proširenje centra na susjedne parcele na kojima bi se trebao sagraditi kompleks s bazenom, multipleks kinom, heliodromom i zabavnim parkom.

Prilagođavanjem i reorganizacijom probleme koje nosi kriza uspješno je prevladao i Centar Kaptol, u prvom redu unapređenjem miksa zakupaca. Tijekom posljednje godine doveli su neke zakupce koji su po prvi put prisutni na hrvatskom tržištu, ali i obogatili gastronomsku ponudu novim barovima i restoranima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon gotovo pet godina relativno uspješnog poslovanja, reorganizaciju je u prvom kvartalu ove godine doživio i Avenue Mall.

Trojka nije opstala

Ipak, krizu nisu uspjeli prebroditi svi zagrebački šoping-centri.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Među njima su centar Mandi i Cascade centar (oba zatvorena prošle godine), te outlet Sv. Helena, koji je zatvoren početkom lipnja. Unatoč krizi, visokoj stopi nezaposlenosti i smanjenoj kupovnoj moći građana, očekuje se da će prodajna površina trgovačkih centara i dalje rasti, i to uglavnom u manjim gradovima jer je zagrebačko tržište prezasićeno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo