Vodeći stručnjaci iz područja klasičnog i online oglašavanja u Rovinju
Organizacijski odbor festivala marketinških komunikacija, Dani komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. svibnja 2013., najavljuje predavanja Ann Handley, João Wengoroviusa, Klausa Hahna i Branislava Perića, vrhunskih stručnjaka iz područja klasičnog i online oglašavanja koji "vladaju" oglašivačkom industrijom današnjice. Sudionici iz Hrvatske i regije imat će priliku na jednom mjestu dobiti uvid u najnovije svjetske trendove u oglašavanju te na primjerima iz prakse saznati kako i sami mogu primijeniti predstavljene alate s ciljem kreiranja kreativnih i učinkovitih kampanja.
Ann Handley slovi za jednog od vodećih svjetskih stručnjaka za content marketing. Proglašena je najutjecajnijom ženom Social Media od strane Forbesa, a ForbesWomen ju je uvrstio među 20 najuspješnijih blogerica na svijetu. Ann je koautorica bestsellera
João Wengorovius veteran je oglašivačke industrije i donedavni CEO BBDO grupe Portugal, a danas chef koji uči od najboljih francuskih chefova, osvajača Michelinovih zvjezdica, kao što je Alain Ducasse. Ovaj briljantan govornik koji sjajno barata kulinarsko- oglašivačkim metaforama održat će zanimljivo predavanje
Branislav Perić je osnivač i voditelj strategije u agenciji Blast Radius Pariz (WPP), u koji je došao iz DDB-a, najnagrađivanije reklamne agencije u Francuskoj 2011. Prije agencijske karijere, radio je za prestižne brendove kao što su Nike, PlayStation, Levi's i McDonald's. Njegovo predavanje
Klaus Hahn je u industriji oglašavanja prisutan preko dvadeset godina. Prije četiri godine suosnovao je agenciju Volontaire koja je prošle godine osvojila Grand Prix Cannes Lion i zlatni Clio za kampanju Curators of Sweden o kojoj će govoriti u Rovinju. Na inspirativnom i zanimljivom predavanju sudionicima će otkriti metodologiju i behind the scenes rad koji stoje iza ove proslavljene kampanje koja je dotaknula je puno važnih točaka i potaknula globalni pokret. Govorit će o uspješnim komunikacijskim strategijama države i njenih institucija na društvenim medijima, kako novi mediji mogu pomoći turizmu, kako dokazati brand promisse, a ne samo govoriti o njemu te kako smjele ideje mogu generirati značajni globalni PR.
U tijeku je specijalna ponuda cijena kotizacija za vrijeme rane prijave (Early Bird) s popustom koji vrijedi za članove HURA-e, IAB-a, HUOJ-a (Hrvatska udruga za odnose s javnošću) i za klijente agencija HURA-e, a koja iznosi svega 999 kuna za cjelokupni program i vrijedi do 1. travnja. Nakon tog datuma pa sve do početka festivala kotizacija s popustom iznosi 1.499 kuna. Cijene kotizacija bez popusta su uvećane za 20 posto. Studentska kotizacija iznosi 199 kuna za vrijeme cijelog prijavnog roka. Maistra kao partner projekta osigurala je ponudu smještaja za sudionike po popularnim cijenama u svojim hotelima u Rovinju.
Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.
403 Forbidden