"I sama sam nakon obrazovanja i završetka fakulteta bila na Zavodu za zapošljavanje, imala nezahvalnu i neuspješnu potragu za poslom dok se nisam odlučila preuzeti stvari u svoje ruke i otvoriti vlastitu tvrtku prije godinu dana, time osnažiti egzistencijalno ne samo sebe, nego poticati i tržišni uspjeh ženskog poduzetništva" objasnila poduzetnica Martina Kuntić.
Žensko poduzetništvo nema tradiciju u hrvatskom gospodarstvu. Sve do 2010 godine, udio žena vlasnica malih i srednjih obrata i tvrtki nije prelazio 10 posto u hrvatskoj ekonomiji. 2010 godine na jednu ženu u hrvatskom poduzetništvu dolazilo je 2.6 muškaraca, a danas je ta brojka na 1.9 što govori o porastu ženskog samozapošljavanja po principu sama svoja šefica.
Širi se i na inozemno tržište
U uspješnoj statistici ženskog poduzetništva nalazi se danas i mlada Martina Kuntić. Prošle je godine vrlo uspješno započela vlastiti posao otvaranjem tvrtke Dimora d.o.o. koji danas osigurava posao za najmanje četiri povremena i stalna zaposlenika, te je vrlo brzo od starta došla u poziciju širenja i na inozemno tržište, posebice u Sjedinjene Američke Države s vlastitim modnim brandom Agjamal - linijom Beach – party kupaćih kostima, casual odjeće i večernjih haljina.
Poduzetništvo je puno izazova, stranputica i neizvjesnosti, no za odlučne, samosvjesne i ambiciozne žene, koje se ne boje izazova realnog tržišta, pruža najbolju mogućnost da se realiziraju. Upravo s tim ciljem, kako bi mlade, uspješne zagrebačke maturantice upoznale kvalitete ženskog poduzetništva i razmišljale o vlastitom biznisu, kroz darivanje maturalnih haljina, želim ih potaknuti da sebi daruju puno više – financijsku neovisnost i uspjeh otvaranjem vlastitih tvrtki – komentiala je svoju inicijativu Martina Kuntić.
Odlične učenice - zagrebačke maturantice koje žele haljine trebaju se prijaviti na info@poduzetnica.hr (kontakt Virutalnog ženskog poduzetničkog centra).