Stručni žiri je napravio evaluaciju pristiglih prijava i odabrao uži krug finalista, vodeći se kriterijima kao što su kvaliteta proizvoda, količina proizvodnje, tržišni potencijal te iskustvo proizvođača u poslovanju. Uskoro će biti poznato kojih 16 ekoproizvođača su pobjednici natječaja, a od 1. veljače će započeti i njihova suradnja s marketinškim stručnjacima. Uz marketinške agencije u projekt su se uključili brojni partneri koji će osigurat daljnju podršku ekoproizvođačima kroz medijsku promociju, pomaganje u plasmanu njihovih proizvoda na police i slično.
Jedna od agencija uključenih u Zelenu ideju je i Studio Marketing JWT Zagreb, s čijom smo direktoricom Jelenom Biluš razgovarali o sudjelovanju u projektu. Smatrate li da je Zelena ideja dobra ideja? "Zelena ideja odlično je osmišljen projekt jer, osim što pomaže malim eko proizvođačima, također radi na promociji marketinga kao struke, a sve skupa ima za cilj da se naprave pozitivni pomaci u hrvatskom društvu i gospodarstvu. Rekla bih da je to projekt u kojem svi dobivaju."
Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi? "Odlučili smo se uključiti u projekt jer ga smatramo izazovnim; netko vam je ponudio mogućnost da posao kojim se bavite, vaša struka, može pomoći razvoju jedne gospodarske grane – što ćete drugo nego prihvatiti."
Jeste li već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu? "Nažalost ne." Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu/gospodarstvu? "Vjerujem da marketing kreira određena mišljenja i stavove i može utjecati na pozitivne promjene u ponašanju potrošača i društva kao takvog. Ljudi traže inspiraciju u svojoj okolini, društvu."
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.