Uskoro kreće druga po redu sezona HOWtoWOW akademije koja uključuje sedam pojedinačnih, visoko interaktivnih radionica na raznovrsne marketinške teme koje će se održati jednom mjesečno u periodu od rujna 2012. do ožujak 2013.
Tematski HOWtoWOW pokriva široko područje znanja korisnog svim oglašivačima i agencijama s temama: prezentacijske vještine, marketinška metrika, medijsko planiranje, brending arhitektura i strategija, strateško planiranje, zvučni brending i kako napraviti bolje televizijske oglase.
Kako bi održali ove visoko interaktivne radionice HURA dovodi trenere i vrhunske stručnjake u svom području Sama Moorthya, Roberta Shawa, Rajnu Cuculić, Andya Milligana, Toma Whitea, Diarmida Moncrieffa i Mišu Terzića.
Dunja Ivana Togonal, izvršna direktorica projekta, tim povodom izjavila je:
"Kako sam naziv HOWtoWOW kaže, kako postići WOW efekt pokušali smo otkriti u prvoj sezoni koja je pokazala da postoji iskreno zadovoljstvo polaznika te velik interes za ovom edukacijom radi čega s veseljem očekujemo nove treninge na kojima ćemo ove sezone, s ambicijom HURA školice, sudionike nagraditi HOWtoWOW diplomom a napredak pratiti indeksom."
Davor Bruketa, član Uprave HURA-e zadužen za projekt izjavio je:
"Iako je HOWtoWOW prvenstveno nastao kao agencijski projekt, radi velikog interesa oglašivača proširili smo strukturu predavanja jer želja je brisati nametnute granice između tabora pod nazivom oglašivači i agencije. Ovdje na licu mjesta svjedočimo djelovanju sinergije između jednih i drugih te dokazujemo kako su najbolje strategije i kampanje rezultati zajedničkog rada."
Prijava za sudjelovanje i detaljnije informacije o planiranim treninzima dostupne su na www.hura.hr/how-to-wow.