Gost predavač, Dietmar Dahmen polaznicima radionice demonstrirati će primjenu najnovijih digitalnih trendova u stalno promjenjivom digitalnom okruženju te prikazati prednosti upotrebe najmodernijih tehnoloških otkrića. Polaznicima će se predstaviti i najnoviji online, mobile i social media trendovi te primjeri aktualnih kampanja globalnih brandova.
Brzi razvoj u digitalnom svijetu donio je značajne promjene koje su vidljive ne samo u ponašanju potrošača nego i internom te eksternom poslovanju organizacija. Prihvaćanje inovacija i interaktivna komunikacija s potrošačima i kupcima postala je neizostavna za svakog oglašivača i svaki brand, stoga će ova radionica biti idealna za sve koji kreiraju inovativna rješenja za kompleksne strategije, te sve one koji žele naučiti više o "365 okruženju" koje je uvijek povezano.
Najbrži čitatelj koji je točno odgovorio na kviz koji smo objavili u četvrtak, 5. prosinca i dobio 1 kotizaciju za radionicu HOWtoWOW akademije u utorak, 10. prosinca je Aljoša Kokan.
Za odgovor na kviz klikni ovdje.
Pravila nagradnjača saznajte ovdje.
Dietmar Dahmen ima 20 godina iskustva u advertisingu, a radio je u Hamburgu, Los Angelesu, New Yorku i Beču kao strateški planer, copywriter, kreativni direktor i glavni kreativni direktor. Svjetski je priznati predavač na temama o brandingu, multimediji, marketingu u filmu, generaciji ideja, konceptima, izgradnji kampanja i kreativnom razmišljanju.
HOWtoWOW akademija nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju. Sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visoku razinu interaktivnosti praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu.
Radionice vode vrhunski domaći i svjetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Grahama Singletona, Paula Arnolda, Dietmara Dahmena, Paula Burnsa, Davea Birrsa i Gurdeepa Purija.
Više informacija o radionici i prijavi na sudjelovanje: http://how-to-wow.hura.hr/
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.