Strateško povezivanje uključuje preuzimanje robne marke Getro, dugoročni poslovni najam svih 16 trgovačkih centara Getroa i drugih poslovnih objekata ukupne površine više od 110.000 m2, a osim toga društvo Mercator-H će preuzeti i sve djelatnike.
Mercator namjerava, nakon provedbe strateškog povezivanja, zadržati robnu marku Getro te nastaviti s njenim razvojem kako na hrvatskom tržištu tako i na nekim drugim tržištima u regiji.
Povezivanjem će Mercator povećati svoj tržišni udio na hrvatskom tržištu, u trgovačkoj branši proizvoda za svakodnevnu upotrebu na između 8 i 9 posto, te time utvrditi svoj položaj drugog po redu najvećeg trgovca na tržištu.
Provedba strateškog povezivanja označava ostvarivanje zacrtane Mercatorove strategije rasta i ostvarivanje vizije najvećeg trgovca prehrambenih proizvoda u cijeloj regiji JI Europe.
Dogovor o strateškom povezivanju će stupiti na snagu nakon pridobivanja suglasnosti Agencija za tržišno natjecanje.