"Brod je pravo škversko umjetničko djelo koje će bez problema potrajati 50 godina. Na ovim brodovima nismo ništa financijski izgubili, a što se tiče eventualnih penala zbog kašnjenja, možemo reći da smo sve kompenzirali s naručiteljem", kazao je Darko Pappo, član Uprave Brodosplita.
Naime, prvobitno je bilo ugovoreno da isporuka prvog broda bude do kraja lipnja, a drugog do kraja prosinca 2013. godine, ali su aneksom ugovora rokovi isporuke produljeni do kraja lipnja 2014. za prvi brod, odnosno do kraja godine za upravo porinuti Fairmaster.
Inače, Novogradnja 474, brod koji se uglavnom koristi za postavljanje vrlo teške i skupe opreme za podmorske naftne bušotine i prijevoz teških tereta, dug je 152 metra i širok 27 metara, a bit će opremljen dvjema dizalicama čija će pojedinačna maksimalna nosivost biti 1500 tona, odnosno u tandemu će moći podizati terete težine do 3000 tona. Nosivost broda pri gazu od 8.1 metara iznosit će 14 tisuća tona, a brzinu od 17 čvorova osiguravat će mu dva motora snage po 4500 kW pri 750 okretaja u minuti, priopćili su iz Brodosplita.
Ovaj brod je u klasi Lloyd‘s Registra, klase '1A super', što znači da može lomiti led debljine do jednog metra bez pomoći ledolomca. Dva isporučena broda su najveća u floti tvrtke JUMBO.