U koje se biznise nikako ne bi smjeli upuštati?

Zašto su neki biznisi od početka osuđeni na propast? Nekada je to zbog pogrešnih ljudi koji su se u pogrešno vrijeme i s pogrešnom idejom našli na jednako pogrešnom mjestu.

11.4.2011.
19:12
VOYO logo

Pokretanje bilo kakve kompanije koja bi bila zamjena ili inačica Googleu vodi u propast. Uz Google, tim tržištem vlada i nešto manje uspješan Bing. Sve pokrenute inačice, poput Cuila i Wolfram Alphe, bile su fijasko, piše Business.hr.

Prestanite pokušavati ubiti komunikaciju e-mailom. Google, koji ovih dana vodi nemilosrednu borbu nastojeći naći konkurenta društvenim mrežama Facebooku i Twitteru (i pritom redovito ne uspijeva). Pokrenuo je tako Google Wave, web aplikaciju za mrežnu komunikaciju i kolaboraciju koja spaja osobine e-maila i instant messaginga. Nije mu uspjelo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedan od biznisa koji vodi u propast je pokretanje proizvodnje automobila po svom ukusu. Osim Tesle, kompanije koja je na tom području požnjela uspjeh, gotovo nikom drugom ta ideja nije prošla. No Tesla je od svog osnutka 2003. prodala manje od 2.000 automobila. Daleko je to od uspjeha, smatraju neki. Ali ta kompanija je boje sreće od Fiskera, V-Vehiclea, Aptera koji su već propali.

Nijednoj industriji internet nije nanio toliko štete koliko glazbenoj. Stručnjaci kažu kako nijedan web glazbeni posao ne garantira uspjeh. iTunes je iznimka. Zato zaboravite na spoj interneta i glazbe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Spoj weba i televizije također je osuđen na neuspjeh. Ima onih koji još uvije pokušavaju na zelenu granu - Boxee, Roki i Google, no uglavnom bez uspjeha.

Posao s pokretanjem blog servisa više jednostavno nije takav hit kakav je bilo prije rađanja društvenih mreža poput Facebooka i Twittera.

Jedan od biznisa osuđenih na propast je i pokretanje biznisa s prodajom proizvoda koji pokušavaju roditeljima s malom djecom olakšati život. Za takvo nešto tržište je jednostavno premalo.

Vezani članci:

arti-201101270069006 arti-201103290096006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo