Letimičnim pogledom na komparativne liste cijena u odnosu na veljaču prošle godine, vidljivo je da je ukupan broj zabilježenih poskupljenja daleko veći od broja pojeftinjenja. Konkretno, odnos je 45:8, tvrde na portalu Supermarketi.info. Na listi najizraženijih trendova poskupljenja su jaja, glatko i oštro brašno te jogurti, dok su u odnosu na veljaču prošle godine jeftiniji šećer i dječja hrana.
Raste cijena kave, mlijeka i mliječnih proizvoda
Što se promjena cijena tiče u odnosu na prije mjesec dana, trend poskupljenja zabilježen je na zelenom kupusu (skuplji u prosjeku za 39,02%), pivu (od 3,40% do 3,54%) te 'ciglici' kave (u prosjeku skuplja za 9,18%). Čini se da će cijena kave i dalje rasti, pa bi kavopijama možda bilo dobro napraviti veće zalihe za dane koji dolaze, jer ono što očekujemo su samo poskupljenja ovog artikla, kažu na portalu.
Također, potrošači će sasvim sigurno 'osjetiti' aferu s mlijekom na domaćem i regionalnom tržištu u narednim mjesecima, jer se očekuje daljnje poskupljenje mlijeka, a time i svih mliječnih proizvoda.
Što se tiče ukupne povoljnosti iskazane SM-indeksom, Getro i dalje ima status najpovoljnijeg supermarketa u Zagrebu. Kaufland je drugoplasiran. Mercator, Plodine i Billa su u sredini ljestvice, dok su Interspar i Konzum na dnu ljestvice povoljnosti.