U SAD-u prijevare i krađe trgovce godišnje koštaju 35,3 milijardi dolara, što iznosi 1,4 posto njihove prodaje, piše Forbes. Iako postotak i nije visok, trgovci ga svejedno žele smanjiti, pa se okreću novim tehnologijama u borbi protiv lopova.
Lopovi u trgovinama ili rade sami, ili djeluju organizirano pa ciljaju na robu koja ima visoku vrijednost na ulici. Treći tip lopova je zaposlenik, koji različitim trikovima također može oštetiti poslodavca, u ovom slučaju vlasnika trgovine.
Lee Pernice, direktorica u tvrtki Tyco Integrated Security, koja radi s mnogim trgovinama na prevenciji krađa, za Forbes je otkrila nove načine i tehnologije kojima se trgovci mogu boriti protiv lopova. Neki su jednostavni, poput zaštitara/osobe koja na ulazu pozdravlja kupce: njegova prisutnost može odbiti potencijalnog lopova da 'cilja baš tu trgovinu.
No, većina se trgovaca odlučuje na video kamere u trgovinama. Njih su lopovi naučili izbjegavati, ili pred njima sakriti lice pod bejzbol kapom, pa se danas ugrađuju kamere koje se nalaze u poleđini polica, u razini lica.
Tu je i nova tehnologija koja se upravo testira u SAD-u, a pomoću koje se aktivacija nekog elektroničkog uređaja povezuje s blagajnom i njenim skenerom. Dakle, čak i ako uspijete iz trgovine iznijeti npr. flat televizor, kući ga nećete moći upaliti.