TDR /

na udaru moćnog Tobacca

Japan Tobacco International sa svoja dva brenda cigareta kreće u preuzimanje dijela tržišta TDR-u. Kako imaju svoju tvornicu u Srbiji, o proizvodnji u Hrvatskoj za sada ne razmišljaju.

7.5.2010.
11:53
VOYO logo

arti-201005070033006Krajem travnja Japan Tobacco International je osnovao tvrtku u Hrvatskoj te kreće u osvajanje tržišta sa svoja dva međunarodna brenda - Camel i Winston, čija će cijena biti 20 odnosno 17 kuna. Iako kompanija ima tvornicu Srbiji, cigarete za hrvatsko tržište distribuirat će iz tvornice u Njemačkoj.

Direktor JTI-a za područje Zajednice Neovisnih Država, Rumunjske i Adriatic regije Martin Braddock objavio je da je JTI potpisao ugovor o distribuciji vrijedan 120 milijuna eura s tvrtkom Fibis iz Zagreba. Tim bi ugovorom trebali otvoriti 50 novih radnih mjesta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Japanci su u Hrvatsku došli s ambicioznim planom dugoročnog rasta i razvoja poslovanja, a očekuju stabilan i pouzdan zakonodavni okvir te fer tržišnu utakmicu na hrvatskom tržištu. Za sada nema namjeru ulagati u proizvodnju u Hrvatskoj, no kako su istaknuli čelnici kompanije, bude ili im posao dobro išao, u budućnosti su otvoreni za sve opcije.

U idućih pet godina ova globalna kompanija bi od prodaje u Hrvatskoj u državni proračunu mogla uplatiti više od 90 milijuna eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ne možemo otkriti točne ciljeve, kada je riječ o tržišnom udjelu koji želimo, no prvi cilj je pet posto, a dugoročno želimo postati najveća tvrtka u globalnoj industriji", naveo je Braddocki a prenosi Jutarnji list.

Japan Tobacco International je treća svjetska duhanska kompanija koja na globlanom tržištu drži udio od 11 posto. Zapošljava 25.000 ljudi, a prisutni su u 120 zemalja, a tijekom 2009. godine ostvarila je 9,6 milijardi američkih dolara neto prihoda od prodaje.

Ulazak JTI-a zasad ne brine tvornicu duhana Rovinj.

"Ulazak još jedne globalne kompanije u Hrvatsku najbolja je potvrda otvorenosti hrvatskog tržišta cigaretama. TDR ima iskustvo u tržišnom sučeljavanju s globalnim kompanijama na regionalnom tržištu i u tom poslu vrlo je uspješan. Naš udio na regionalnom tržištu veći je od 25 posto, a vjerujemo da će takvim i ostati.", poručili su iz TDR-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo