T-HT dobio po prstima zbog 'bonbona'

T-HT je, zaključila je nadležna agencija, prekršio zakon i Pravilnik o prenosivosti broja jer nije omogućio prenosivost broja iz drugih mreža u svrhu korištenja 'bonbon' tarife.

8.12.2010.
12:53
VOYO logo

Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije provela je nadzor nad trgovačkim društvom T-Hrvatski Telekom vezano uz onemogućavanje ostvarivanja prenosivosti broja iz drugih mreža u pokretnu elektroničku komunikacijsku mrežu trgovačkog društva T-Hrvatski Telekom u svrhu korištenja "bonbon" tarife.

Prema tom nadzoru, utvrđeno je da T-HT nije u potpunosti pripremio svoju elektroničku komunikacijsku mrežu i sustave, te nije proveo potrebna testiranja svoje mreže kako bi je pripremio za uspostavu funkcije prijenosa broja za novo brojevno područje 97 te usluge koje nudi na navedenoj numeraciji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Time je, poručuju iz HAKOM-a, povrijedio odredbe Zakona o elektroničkim komunikacijama te odredbe Pravilnika o prenosivosti broja.

Stoga, prema novom rješenju, T-HT mora najkasnije do 1. siječnja 2011. godine ukloniti tehničke nemogućnosti prijenosa broja iz mreža drugih operatora u pokretnu elektroničku komunikacijsku mrežu koja se kosti u svrhu "bonbon" tarife.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Direktorica komunikacija T-HT-a i T-Mobilea Maja Weber nam je potvrdila informaciju o kojoj je izvijestio HAKOM, te je kazala kako će T-HT poštivati ono što im je naloženo.

Nedugo nakon toga iz T-HT-a su poslali i službeno priopćenje u kojem stoji kako intenzivno rade na prilagodbi sustava kako bi se omogućio prijenos broja.

"Budući da u trenutku lansiranja bonbona funkcionalnost prijenosa broja nije bila tehnički spremna, korisnici nisu mogli prenijeti broj iz mreža drugih operatora kako bi koristili bonbon. Napominjemo da je navedeno prvenstveno na štetu HT-a, a nikako na štetu drugih operatora - budući da u ovom trenutku korisnici drugih operatora koji žele postati bonbon korisnici to ne mogu učiniti zadržavajući postojeći broj.

Prilikom lansiranja bonbona navedeno smo transparentno komunicirali sukladno postojećim Pravilnicima, a ova informacija objavljena je i na službenim stranicama bonbona u trenutku početka komercijalnog rada te smo, kao primatelj broja, pravovremeno obavijestili korisnike o uvjetima prijenosa broja te razlozima nemogućnosti prijenosa", stoji u priopćenju T-HT-a u kojem ujedno smatraju kako su poštivali Zakon o elektroničkim medijima i Pravilnik o prenosivosti broja, ali i ističu da će poštivati rješenje nadzornika HAKOM-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članak:

arti-201009270139006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo