U dva dana održat će se osam okruglih stolova na kojima će se razgovarati o promjenama na tržištu, razvoju malih, srednjih hotela, resorta kao i svjetskih hotelskih lanaca u Hrvatskoj, zelenom hotelijerstvu, suradnji javnih i privatnih organizacija i financiranju investicijskih projekata.
Posljednjih desetak godina- globalizacija i posljednjih pet godina- recesija; značajno su promijenile ponašanje i zahtjeve današnjih turista. Globalizacija je dovela do potrebe turista da svaki put iznova mijenjaju svoje odredište putovanja (za razliku dugogodišnjeg obrasca u kojem su gosti uvijek odsjedali u istoj destinaciji) dok je recesija znatno osvjestila turiste za odnos vrijednosti kupljenog i dobivenog.
Dok se u svijetu sve više hotela odlučuje za management kompanije i franšizne ugovore sa velikim hotelskim brandovima, u Hrvatkoj je postotak brendiranih hotela uvelike manji. Takvim načinom razvoja dugoročno gubimo veliki dio tržišta obzirom da gosti koji putuju u različite destinacije, najčešće se odlučuju za isti hotelski brand jer si time osiguravaju jednaku razinu kvalitete smještaja i usluge.
Ove promjene su došle u vrijeme kad je kapital postao izuzetno osjetljiv na tržišta bez stabilnosti te iako hotelski lanci ulažu većim dijelom u zemlje u razvoju, na tom popisu Hrvatska nije na visokoj poziciji.
Odgovari na pitanja koja su to emitivna tržišta kojima ćemo se morati u budućnosti okrenuti
Pokazatelji gospodarskog rasta i razvijena infrastruktura su temeljna polazišta koja investitori traže pri odlučivanju u kojim lokacijama će se njihov brend razvijati.
Adria Hotel Forum odgovara na pitanja koja su emitivna tržišta kojima ćemo se morati u budućnosti okrenuti, što se mijenja i očekuje u odabiru turističkih destinacija te slijedom toga koje investicije vodeći ljudi struke vide da se moraju dogoditi u Hrvatskoj kako bi se hotelijerstvo nastavilo razvijati, a sve sukladno novoj Strategiji hrvatskog turizma.
Također, dotiče i segment malih obiteljskih hotela koji su uvelike potrebni turističkoj ponudi i njezinom daljnjem razvoju. Cilj Foruma je motivirati postojeće hotelijere da nastave ulagati u svoju ponudu kako bi ista bila što raznovrsnija, privući nove investitore za razvoj greenfield projekata i potaknuti korištenje što većeg broja eko proizvoda kako bi time Hrvatska postala i “zelena” destinacija.
Ulrich Widmer, Dirk Bakker i Saša Randić
Među panelistima bit će tu Ulrich Widmer podpredsjednik Razvoja Hilton Hotels za centralnu Europu od 2006. godine. Odgovoran je za razvoj čitavog ‘Hilton Worldwide’ portfelja na tržištima Njemačke, Švicarske, Poljske, Republike Češke, Slovačke, Mađarske i Balkanskih država. Njegovo polje djelatnosti obuhvaća evaluiranje lokacija i hotelskih koncepata u pogledu isplativosti te u skladu s glavnim korporativnim strateškim ciljevima grupe, koordinirajući razne unutarnje i vanjske projektne partnere te izvođenje i zaključivanje ugovora.
Zatim je tu i Dirk Bakker, Partner i Direktor, Colliers International Amsterdam koji ima više od 20 godina iskustva u savjetovanju hotelske perative s glavnim fokusom na baze podataka, programe lojalnost i sustave hotelskih rezervacije na globalnom tržištu. Dirk je stručnjak u strateškim management i marketing projektima sa jasnom vizijom i strategijom kojima dolazi do vidljivih rezultata. Fokusiran je na međunarodne zadatke, usklađujući izuzetnu menadžersku stručnost na projektima u Europi, Bliskom Istoku, Indiji, Brazilu i Rusiji. Dirk ima iskustvo u prekograničnim projektima, streteškom marketing, razvoju međunarodnog poslovanja, međunarodnim javno-privatnim inicijativama, savjetovanje u hotelijerstvu i korporativnim financijskim projektima.
Saša Randić jedan je od najnagrađivanijih hrvatskih arhitekata i bivši predsjednik Udruženja hrvatkih arhitekata (UHA). Predavao je na Harvard University, ETH Zurich, Berlage Institute Rotterdam, Institute for Advanced Architecture Barcelona, Rotterdam Bienale, TU Munich, Buenos Aires Bienale i Arhitektonskoj školi u Splitu. Randić i suradnici ured je koji multidisciplinarno pristupa promišljanju arhitekture i dizajna, polazeći od prostornog planiranja, sve do komunikacijskog dizajna. Rad ureda poznat je po svom karakterističnom odgovoru na izazove tranzicijske sredine te istraživačkoj praksi u postupku projektiranja.
Sve detalje možete naći na www.adria-forum.eu