Što je Đuri Popijaču?

'Nacija se mora opredijeliti hoće li razvoj ili neće. Sve nam treba, svašta bismo investirali, ali kad krene realizacija projekta u stanju smo ga srušiti.

12.11.2010.
16:03
VOYO logo

Ministar Popijač je na savjetovanju ekonomista u Opatiji opširno govorio o poduzetničkoj klimi, zbog koje mnogi projekti stoje.

Nakon što je na pleća nacije svalio teret odgovornosti za odluku želi li se doista razvijati ili ne, te prozvao dio građana da gaje rušilačke pobude, ministar je dao i konkretan primjer.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Na jedan teren za golf koji se gradi ustanu čak 33 udruge koje se bore protiv njega. Radije imamo smeće nego terene za golf", ističe ministar Popijač svoje viđenje prosvjeda ekoloških udruga protiv izgradnje golf-terena za koje smatraju da će naškoditi okolišu.

"Najsramotnija investicijska priča koja se dogodila je Rockwool. Prvo smo ih molili da dođu, a kad su došli, sve smo učinili da im onemogućimo rad", rekao je Popijač.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Otkrio je, piše Večernji list, da će država financirati 300 metara ceste i uložiti oko 2,5 milijuna kuna kako bi tvornica konačno dobila uporabnu dozvolu.

Kako stvari stoje, domaćim brodogradilištima također se ne piše dobro.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Došli smo do točke kada odgađanja restrukturiranja brodogradilišta neće biti. Europska komisija i hrvatska Agencija za zaštitu natjecanja analiziraju planove restrukturiranja Brodosplita, Brodotrogira i 3. maja, te će u najbržem mogućem roku donijeti stav", kazao je Popijač.

"Očekuje se i dolazak europskih konzultanata, koji će raditi na doradi programa zajedno s investitorima", kazao je Popijač.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministar nije želio komentirati mogućnosti stečaja, ali kazao je da brodogradilišta godišnje stvaraju milijardu kuna gubitaka. Trošak je plaća zaposlenih 900 milijuna kuna. Dosadašnje obaveze brodogradilišta iznose 8,96 milijardi kuna, a ministar kaže da u proračunu za 2011. brodogradilišta neće dobiti ni kune potpore jer je od 2006. takva vrsta pomoći brodogradnji nelegalna. Osim o brodogradilištima, zatvaranje poglavlja ovisi i o rješenju problema splitske željezare te Zakona o HRT-u.

Vezani članci:

arti-201009120197006 arti-201008040747006 arti-201010070125006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo