"Hrvatski potrošaci, koji kupuju preko interneta, nisu ravnopravni s drugim kupcima u EU, imamo razliku u cijeni dostave, a to je glavni problem zašto se kupci u Hrvatskoj manje odlučuju za internet kupovinu. Imamo i neujednačeno tržište, primjerice da dostava u jednom smjeru košta primjerice 18 eura, a na istoj relaciji u suprotnoj smjeru duplo više. Ovo se odnosi na kupovanje između članica Unije", upozorava europarlamentarka Biljana Borzan, koja danas u Bruxellesu organizira radionicu o diskriminaciji kupaca.
"EU je jedinstveno tržišite i cijene online kupovine bi trebale biti jedninstvene na razini cijele Unije. Očekujemo veću trensparentnost cijena, da nema no što se 'kaže ispod žita'", dodaje govoreći za N1.
Na pitanje kada se mogu očekivati konkretni rezultati odnosno promjene koje bi išle na ruku potrošačima u Hrvatskoj, SDP-ovka odgovara da će odredba koja regulira online kupovinu do ljeta proći kroz sve procedure EU parlamenta, nakon čega će uslijediti takozvani trijalozi. To bi trebalo trajati vrlo kratko.
"Danas je u Hrvatskoj već 30 posto kupaca koji kupuju online jednom ili više puta mjesečno, vjerujem da će trijalozi završiti vrlo brzo", zaključila je naša EU parlamentarka Biljana Borzan.