Slovenci se naljutili jer Srbi više vole Hrvatsku

Prvi dan sajma turizma u Beogradu protekao je vrlo burno.

25.2.2010.
11:21
VOYO logo

Iz Srbije bi ove godine prvi put u Hrvatsku trebalo stići gotovo sto tisuća turista, odnosno čak 20 posto više nego prošle godine.

Tome bi trebao doprinijeti i veliki nastup Hrvatske turističke zajednice na Sajmu turizma u Beogradu, koji je otvoren u srijedu uz sudjelovanje 41 zemlje svijeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, već prvi dan sajma u Beogradu obilježio je i svojevrstan incident jer su, kako neslužbeno doznaje Slobodna Dalmacija, turistički čelnici Slovenije, koja je zemlja partner na Sajmu, izrazili veliko nezadovoljstvo tretmanom Slovenije od domaćina.

Naime, Slovenci su procijenili kako je Hrvatska prvog dana ovoga sajma dobila puno veću medijsku pozornost i poslovni tretman znatno iznad onoga koji je očekivala i dobila Slovenija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako su Slovenci otkazali koktel koji su kao zemlja partner trebali imati u srijedu navečer, procjenjujući da će on biti loše posjećen iz razloga što se u isto vrijeme održava i Hrvatska večer u beogradskom hotelu Hyatt.

Štand HTZ-a na više od 200 metara četvornih najveći je na sajmu. I sam srbijanski ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić na otvorenju sajma posebno je pozdravio nastup Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Barem jednom godišnje idem na Jadran i osobito volim Dalmaciju, gdje sam još kao dijete ljetovao u Baškoj Vodi i Korčuli. No posljednjih godina više idem u Istru. Obožavam vašu hranu, a činjenica je da imate vrhunske autoceste", kazao je srbijanski ministar Dinkić.

Problem je u ovome trenutku svakako galopirajuća ekonomska kriza u Srbiji, a srpski dinar baš je u srijedu dosegao svoju najnižu vrijednost ikad u odnosu na euro: za jedan euro daje se sto dinara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo računajući na nizak standard građana Srbije, kojima je prosječna plaća tek nešto veća od 300 eura, Grčka, Turska i Španjolska na ovom tržištu nude iznimno jeftine aranžmane.

Svi kažu kako "jedva čekaju na Jadran, ali misle da još nije vrijeme za to, nelagodno se osjećaju, nisu sigurni sa srpskim tablicama..."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Barijera straha, koja je evidentna, polako će se razbijati. Zato ove godine u Srbiji imamo i intenzivnu TV kampanju oglašavanja, a ukupno će se potrošiti 1,8 milijuna kuna samo na oglašavanje u Srbiji, odnosno dvostruko više nego lani", kaže Niko Bulić, direktor HTZ-a, piše Slobodna Dalmacija.

Prethodni članci:

arti-201001210301006 arti-201001170080006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo