Kako je to moguće? Večernji list navodi kako bi u plinovod prvo trebalo ubaciti plin u vrijednosti od desetak milijuna kuna. No, kako se on našao na trasi na kojoj plin neće putovati još neko vrijeme, nikome se to ne isplati.
Razlog zašto tom trasom plin ne prolazi leži u činjenici da je baš ove godine INA potpisala ugovor s talijanskim Enijem, a ne ruskim Gazpromom koji bi tim putem dopremao plin u Hrvatsku. Mađari su, pak, ostali bez svrhe plinovoda kada je odgođena izgradnja LNG terminala. Odluka o njegovoj izgradnji donijet će se tek 2014. godine, tvrde izvori lista, a dok sve to "prošljaka"...
"Plin tim plinovodom neće poteći sigurno prije 2017. godine, što znači da Plinacro, koji naplaćuje transport, do tada neće na njemu imati prihode", uvjeren je izvor upućen u poslovanje Plinacra koji se pita zašto spojni plinovod nisu gradili kada je završila plinofikacija.
No, u Plinacrou tvrde da ni sa čim nisu požurili i da će on proraditi do kraja godine.
Tu investiciju treba promatrati u sklopu njezine važnosti i vijeka trajanja, što je razdoblje od 30 do 50 godina, pa je njezina opravdanost neupitna, uzvraća državna tvrtka.
Vezani članci:
arti-201003220636006 arti-201007140128006 arti-201005180197006 arti-201102020709006 arti-201010070048006