Naime, ovaj 24-godišnji poduzetnik iz Teksasa zarađuje više od 10.000 dolara mjesečno od prodaje krumpira i to poštom.
Jedan krumprir s nekom "lijepom porukom" prodaje po cijeni od 7,99 dolara za "srednju" (do sto znakova), odnosno po 9,99 dolara za veliku poruku (do 140 znakova). Svoje krumpire je originalno slao poštom na bilo koju adresu u Sjedinjenim Državama, no, u međuvremenu je već otvorio "podružnice" u Velikoj Britaniji, Kanadi i Australiji piše Entrepreneur.
"Mislim da sve ljude na putu ka uspjehu blokiraju strah i sumnja", rekao je. "Strah od neuspjeha i strah da ćete potrošiti vrijeme, kao i sumnja da uopće možete postići nešto veliko".
Već drugog dana promoviranja usluge na mreži Reddit, Craig je zaradio 2.000 dolara od narudžbi, a od svibnja kada je otvorio i stranicu Potato Parcel (Parcela krumpira) prodao je 2.000 krumpira.
Neki tviteraši postaju slike svojih krumpira koje smatraju "čudnovatim, neočekivanim oblikom potencijalno anonimne komunikacije".
Ovo nije prvi put da je jednostavni proizvod dobio tako veliku podršku. Sličan posao, ShipYourEnemiesGlitter, omogućavao je korisnicima upravo to što je naziv i obećavao, katapultirajući osnivača Matthewa Carpentera na internetski Olimp sve dok mu čitav koncept nije dosadio pa je prodao web stranicu za 85.000 dolara.
A nije ni prvi put da je krumpir nadahnuo poduzetnički uspjeh. U siječnju je Zack Brown skupio više od 55.000 dolara za financiranje projekta – krumpir salate. Brown je u internet poduzetništvo ušao nešto spremniji od Carpentera, a trenutno radi na kuharici krumpir salata.