Na terenu je su bila 52 inspektora koji su proveli 4646 nadzora diljem Hrvatske. Nadzore su provodili svakim danom, uključujući subotu i nedjelju.
U Zagrebu su proveli 1310 nadzora, u Puli 429, Rijeci 741, Splitu 1543 te u Osijeku 623. Od ukupnog broja nadzora, 402 su provedena u području pružanja usluga u turizmu.
42 prekršajna naloga
Kod 1457 objekata i subjekata utvrđeno je 1737 raznih povreda i propisa. Turistički inspektori su donijeli 42 prekršajna naloga, kojima je od prekršitelja naplaćeno 155.999,96 kuna te je 926 kazni naplaćeno na mjestu izvršenja prekršaja, u ukupnom iznosu od 1.829.500,00 kuna.
Resorni ministar DarkoLorencin najavio je kako će se ovi nadzori provoditi kontinuirano tijekom ljetnih mjeseci.
Povrede propisa, uglavnom, su se odnosile na ispunjavanje minimalno-tehničkih uvjeta, primjerice nedostatak tople vode i odgovarajuće opreme u toaletima za goste, na nedostatke u kuhinji i prostoru za pripremu jela, na vidno isticanje cijena, ili oznake o zabrani usluživanja i konzumiranja alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina i dr.
"Aktivno djelovanje turističkih inspektora na terenu doprinosi podizanju kvalitete ugostiteljskih usluga u turizmu, što svakako pozitivno utječe na percepciju Hrvatske među turistima koji traže visoki nivo usluga u svim segmentima. Inspekcijski nadzori će se nastaviti te ćemo u narednim tjednima nastojati obuhvatiti još veći broj pružatelja usluga u turizmu i ugostiteljstvu", komentirao je ministar turizma Darko Lorencin.
Danas.hr