Prvi New Europe Market (NEM) počinje u Dubrovniku
Najveći medijski događaj u regiji Jugoistočne Europe u srijedu otvara svoja vrata u dubrovačkom hotelu Rixos Libertas.
NEM (New Europe Market), događaj za televizijske i medijske profesionalce, počinje u srijedu pozdravnim videom predsjednika Republike Hrvatske Ive Josipovića, pokrovitelja prvog NEM-a. Službeni prezenter NEM-a Joe Lynam, BBC-jev dopisnik poslovnih vijesti, najaviti će prvi panel
Na najvećem skupu medijskih stručnjaka koji se okupljaju u Dubrovniku od 8. do 11. svibnja prisustvovat će preko 200 vodećih tvrtki (s područja televizije, produkcije, marketinških agencija, IPTV-a, kabelske distribucije) te 500-tinjak sudionika, opinion makera iz industrije iz cijelog svijeta.
14 tematskih panela
Sedamdeset i pet panelista sudjelovat će na 14 tematskih panela, gdje će se raspravljati o najnovijim trendovima na tržištu prodaje oglasnog prostora, PR-a i marketinga te distribucije kanala.
Mediavision, tvrtka s višegodišnjim iskustvom u distribuciji kanala te marketingu i PR-u za kanale odabrao je luksuzni dubrovački hotel Rixos Libertas kao mjesto koje će po prvi puta predstaviti Hrvatsku kao važnog medijskog igrača u regiji.
NEM će obilježiti i content market, organiziran za medijske tvrtke iz regije i svijeta omogućavajući im da predstave svoje proizvode, usluge i brendove te pružajući im priliku za sklapanje novih poznanstava i pokretanje novih poslovnih prilika.
Važnost predstavljanja industriji prepoznalo je nekoliko tvrtki koje su na NEM-u, za svoje kolege i partnere organizirali: Eutelsat Coffee break, Fox International Channels Happy Hour, MaxTV Coffee Break.
Večeri uz partije
Večeri na NEM-u su rezervirane za partije na spektakularnim dubrovačkim lokacijama, Viasat Party otvorenja sa Soulfingersima u srijedu 8. svibnja u Rixos Libertasu, te veliki NEM party u četvrtak 9. svibnja u povijesnoj Tvrđavi Revelin.
Organizatori NEM-a, tvrtka Mediavision, vjeruje da će se ovogodišnjim prvim NEM-om postaviti odlični temelji kako bi ovaj događaj postao tradicionalna godišnja konferencija koja će dokazati da je regija Jugoistočne Europe važna poslovna destinacija na medijskom tržištu.
Sve novosti o NEM-u možete pratiti na Facebooku, Twitteru, Linkedinu i te na Instagramu putem službenog hashtaga #NEM2013.
403 Forbidden