"PR / je s Marsa, a oglašavanje s Venere" jedna je od laži koje razotkrivaju ovogodišnji Dani komunikacija

Image
Foto: HURA

Uz Kerrie Finch iz agencije FinchFactor predavanja će održati i Ivan Pols, kreativni direktor iz agencije Adam&EveDDB te Francesco Urso, brand manager iz kompanije Procter&Gamble.

29.3.2016.
17:35
HURA
VOYO logo

Sudionike Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, koji se održava od 14. do 17. travnja 2016. u rovinjskom hotelu Lone u organizaciji HURA-e i IAB-a očekuju predavanja svjetski priznatih stručnjaka za komunikacije, brendiranje i oglašavanje. Nova poznata i utjecajna imena iz industrije koja dolaze na Dane komunikacija su - Kerrie Finch, osnivačica i izvršni direktor agencije FinchFactor, Ivan Pols, kreativni direktor iz agencije Adam&EveDDB te Francesco Urso, brend menadžer iz kompanije Procter&Gamble.

Kerrie Finch

Nakon PR karijere u uspješnoj agenciji Wieden+Kennedy Amsterdam, Kerrie Finch je 2009. godine osnovala agenciju FinchFactor, na čijem je čelu već sedam godina. Agencija danas ima urede u Londonu, Amsterdamu i Los Angelesu te je poznata kao vodeća agencija za reputacijski menadžment globalnih brendova. Kerrieino iskustvo u komunikacijama uključuje i nastupe na festivalima poput Cannes Lions i Eurobesta te rad s potrošačkim tehnologijama, lifestyleom, umjetnosti i zabavom. Predavanjem na Danima komunikacija Kerrie Finch suočit će se s lažima vezanim uz podjele i razdvajanja vezana uz PR i oglašavanje u trenutcima kada međunarodna kreativna industrija prolazi kroz svoju najdrastičniju preobrazbu. Uz strategije društvenih mreža, mobile i brand content, koji su marketing miks učinili izvanrednim, Kerrie će propitkivati zašto se brendovi i agencije i dalje oslanjaju na stare modele koji se prema PR i marketinškim agencijama odnose kao prema izvanzemaljskim planetima, koji se kreću u svojim udaljenim galaksijama. Stručnjakinja za reputacijski menadžment podijelit će i nekoliko ključnih istina o radu u globalnoj kreativnoj industriji, među kojima je i ona koja kaže da je PR gravitacijsko središte svih komunikacijskih univerzuma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ivan Pols

Ivan Pols, kreativni direktor iz agencije Adam&EveDDB na tri je kontinenta radio doslovno sve, od grafičkog dizajna do art direkcije, od web do interaktivnog dizajna i ilustracija, a s vremena na vrijeme pružao je i IT podršku. Njegov rad za brendove kao što su Dove, Audi, Philips i Shreddies nagrađivan je širom svijeta, a nekoliko je sretnih radova našlo svoje mjesto u udžbenicima, TED govorima i video parodijama. Agencija Adam&EveDDB posljednjih osam godina kreira čuvene božićne kampanje za britansku robnu kuću John Lewis, a Ivan Pols učinit će sve da objasni kako te godišnje kampanje podižu energiju u agenciji i osnažuju svaki brend pod agencijskom krovom te kakvu uzbudljivu i neobičnu kulturu je potrebno imati za proizvodnju toliko voljenih radova.

Francesco Urso

Francesco Urso, brend menadžer iz kompanije Proctor&Gamble, vjeruje da je kreativnost ključan izvor rasta brenda. U sklopu toga na Danima komunikacija održat će predavanje na temu "Sharing the dream", objašnjavajući kako nevjerojatna kreativnost kreće od dvoje ljudi u istoj prostoriji koji dijele isti san. Na tragu toga dati će i odgovor na pitanje zašto se to ne događa češće. Nakon 9 godina iskustva u Proctor&Gambleu Francesco će na Danima komunikacija podijeliti i svoje viđenje o tome kako više sanjariti, zajedno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za prestižnu nagradu MIXX prijavljeno rekordnih 79 projekata

Image

Za prestižnu nagradu MIXX prijavljeno rekordnih 79 projekata

Image

Za prestižnu nagradu MIXX prijavljeno rekordnih 79 projekata

Za ovogodišnju nagradu Effie bori se 35 agencija i 25 oglašivača

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HURA:

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 28 članica i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu. IAB Hrvatska:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo