"Kompliciraj jednostavno" Slavimirov je životni moto kojim oslobađa novu dimenziju kreativnosti za koju kaže da je primjenjiva u svakodnevnom kreiranju vizualnih komunikacija. Slavimir će polaznicima ove radionice o dizajnu predstaviti primjere iz svog tridesetogodišnjeg rada kako bi ih inspirirao u kreiranju vlastitih dizajnerskih rješenja. Osim vizualnog identiteta i autorske interpretacije umjetničkog djela polaznici polaznici će se susresti i s prodajnim aspektom vizualnog komuniciranja.
Slavimir Stojanović osnivač je lifestyle branda FUTRO, kreativni direktor u agenciji Communis DDB Beograd, partner u branding agenciji Designis i gostujući profesor na NOVA Academy of Arts u Beogradu. U svojoj se izuzetno bogatoj karijeri bavio tipografijom, oglašavanjem, dizajnom, produkt dizajnom, pop kulturom i umjetnošću. Za svoje je projekte iz područja dizajna i oglašavanja primio više od 300 međunarodnih nagrada i priznanja, a njegovi su radovi dio postava muzeja plakata u Hamburgu, Varšavi i Parizu.
O njegovu su radu pisali brojni svjetski časopisi kao što su Graphis, Print, Communication Arts, Creative Review, Computer Arts, Web Design i mnogi drugi. Uvršten je u knjigu New Masters of Poster Design u izdanju američkog Rockporta kao i u prestižnu Taschenovu knjigu Contemporary Graphic Design.
HOWtoWOW akademija namijenjena je marketinškim agencijama i oglašivačima kojima nudi vrhunska predavanja te interaktivnu edukaciju praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. H2W radionice, uz stručne predavače, polaznicima omogućuju usvajanje novih znanja koje mogu primijeniti u poslu kojim se bave te poboljšanje kvalitete obavljanja posla ili jednostavno proširiti postojeće znanje novih trendovima u poslovanju. U novoj sezoni, osim Slavimira Stojanovića, HOWtoWOW akademija ugostit će i međunarodne stručnjake kao što su Adam Miecznikowski, James Cherkoff, Anthony Mathé i Steve Henry.
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu te zastupa preko pola ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.