Uz bok izumima koji su promijenili povijest, stoje izumi za koje se nakon što postignu uspjeh mnogi pitaju – kako se ja toga nisam sjetio. Čudne, ali ujedno i jednostavne ideje svojim su vlasnicima donijele milijunsku zaradu.
Sunčane naočale za pse
Među čudnim izumima našle su se sunčane naočale za pse naziva Doggles. Osim što ljubimca štite od sunca, takve naočale pružaju zaštitu od prašine, raznih ostataka koje raznosi vjetar, a pomažu i u otkrivanju pojedinih očnih bolesti kod pasa.
Tvrtka Doggles sa sjedištem u Americi prodala je milijune sunčanih naočala po cijeni od 20 dolara (malo više od 100 kuna) i zaradila pravo bogatstvo.
Deka s rukavima
Unatoč činjenici da već odavno postoje ogrtači i deke raznih oblika, vlasnici tvrtke Snuggie iz SAD-a odlučili su napraviti deke s rukavima i uspjeli su. Prodali su više od 20 milijuna deka u samo godinu dana, i to po cijenama od 50 do više od 100 kuna.
Prodaja im i dalje ide dobro, posebice u ovo predblagdansko vrijeme kad se kupuju pokloni, a svoju ponudu su proširili uvođenjem dekica s rukavima za djecu i kućne ljubimce.
Raspjevana plastična riba
Iako su plastične ribe koje 'pjevuše' razne melodije izum koji je na tržište stigao početkom devedesetih godina, postale su vrlo popularne tek prije desetak godina. Prodavale su se u velikim količinama, a ljudi su ih kupovali uglavnom kao poklone. Proizvođači su ubrzo napravili i raspjevane jastoge, pa čak i raspjevana božićna drvca, te su samo tijekom 2000. godine uspjeli prodati više od milijun 'riba'.
Danas je popularnost tog proizvoda ponovno na vrlo niskim granama, no raspjevane ribe još uvijek se povremeno mogu pronaći na policama trgovina.
Tamagotchi
Tijekom '90-ih godina većina djece bar je u jednom trenutku poželjela imati najpopularniju igračku tih vremena – Tamagotchi. Riječ je o uređaju u obliku jajeta s ugrađenim privjeskom za ključeve, koji je bio programiran da bude vaš 'ljubimac'. Naime, uređaju su vlasnici davali ime, nakon čega bi ga pritiskom na dugme u određenom trenutku hranili, igrali se, stavili na spavanje i čistili za njime.
Tijekom vremena, ukoliko ste se dobro brinuli o njemu, isprogramirano stvorenje na LCD ekranu koje je predstavljalo vašeg ljubimca naraslo bi i promijenilo oblik. Takvi 'ljubimci' zahtijevali su gotovo neprestanu pažnju i 'brigu' jer bi inače 'uginuli'.
Tvorac ovog popularnog uređaja je japanska tvrtka Bandai, koja je prodala više od 70 milijuna Tamagotchija. Iako je razvojem tehnologije prodaja tih uređaja u jednom trenutku gotovo prestala, još i danas se u pojedinim državama svijeta mogu vidjeti djeca u vrtiću ili prvom razredu osnovne škole kako kao privjesak za ključeve koriste Tamagotchi.
Kamenje kao kućni ljubimci
Jedan od najčudnijih 'izuma' koji su se našli u trgovinama je svakako kamenje koje se prodaje kao kućni ljubimci. Gary Dahl iz Kalifornije u SAD-u osmislio je način kako dekorirati i prodati kamenje. Na prvu zvuči kao vrlo loša ideja, no koncept se vrlo brzo proširio Amerikom.
Dahl je kamenje otkupljivao od jedne građevinske tvrtke, te su se na oblutke crtale oči i usta ili bi kao oči prilijepili manje kamenčiće. 'Kameni ljubimac' se na tržištu pojavio 1975. godine i prodavao se po cijeni od otprilike 70 kuna. U samo šest mjeseci Dahl je prodao više od pet milijuna 'kamenih ljubimaca' i zaradio 56 milijuna dolara (oko 300 milijuna kuna).