BalCannes Yellow Pages zamišljena je kao revolucionarna baza putem koje oglašivači tijekom cijele godine mogu pretraživati agencije i njihove radove kako bi na što jednostavniji način mogli odabrati agenciju koja će im pružiti najbolju marketinšku podršku.
Davor Bruketa, član Uprave HURA-e, je izjavio:
"BalCannes Yellow Pages je svojevrsni online imenik reklamnih agencija putem kojeg oglašivači mogu pretraživati agencije i projekte kad god im to padne na pamet. Cijela ideja oko ovoga online pretraživanja odlična je prilika za oglašivače da dobiju uvid u najbolju agencijsku praksu na tržištima jugoistočne Europe, a agencijama je odlična prilika da se predstave postojećim i potencijalnim klijentima iz cijele regije."
Balcannes Yellow Pages pokrenut je u sklopu Balcannesa - revije najboljih reklamnih agencija iz regije, koja će se održati na predstojećem Weekend Media Festivalu u Rovinju. BalCannes Yellow Pages aktivan je cijele godine i uključuje samo radove i agencije prijavljene na BalCannes reviju.
Više informacija možete pronaći na www.balcannes.com.
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.