Još dok je bio na studiju 1999. Davide De Guz pokrenuo je studentsku zajednicu University.it koja je rasla vrlo brzo i koju je kasnije prodao za čak milijun dolara. Danas tvrdi kako uopće nije bio svjestan potencijala internetskih stranica niti znao kako pokrenuti start up, ali je na njemu lijepo zaradio.
No, ovaj talijanski poduzetnik sada već po drugi put napušta profitabilan biznis kako bi se okrenuo nečem drugom i time pomalo zapanjuje. Sada, pak, nije zadovoljan svojom biznisom koji marketinškim agencijama pomoću posebnih linkova pomaže kako bi kreirali što učinkovitije online kampanje. Riječ je o Clickmeteru koji od prvog dana dobro zarađuje, raste 250 posto godišnje, a danas među svojih stotinu tisuća klijenata ima i PayPal te Amazon.
De Guz pri svojoj odluci ističe kako je njegova filozofija da nikada ne slijedi novac već zadovoljstvo klijenata i put koji te čini produktivnijim. Stoga posao zaokreće prema potpuno novoj tvrtki - Rebrandlyju. Tvrtka se ne razlikuje puno od prethodne i čini poput nadogranje već postojećeg djelovanja u biznisu pomoću linkova (URL-a).
'Ne mogu biti siguran da će ovo biti uspješno'
De Guz tvrdi kako su pomoću svojih dosadašnjih korisnika došli do saznanja da postoji nova točka koju se u dijeljenju URL-a mora prijeći. Stoga su osmislili Rebrandly - najlakši način za kreiranje brendiranih linkova i to kratkih linkova s vlastitim brendom.
"Ne mogu biti siguran da će ovo biti uspješno, no nikada ni nisam bio siguran u uspjeh bilo kojeg od mojih start up-a. Istina zastrašujuće jer jer biznis zaokrećemo od uspješnog na kocku. Vjerujem da će Clickmeter biti pokretač za Rebrandly pa tako ne odbacujemo baš sav dosadašnji rad", kaže za Enterpreneur De Guz.