Creativity + Commerce natjecanje je na kojem se ocjenjuju najuspješniji projekti biznis-orijentiranog dizajna.
Projekt brendiranja grada Pule 'Pula je više' našao se tako među 26 najboljih projekata iz cijelog svijeta uz poznata imena kao što su Design Army, Leo Burnett, Wieden + Kennedy i Crispin Porter + Boguski.
Uz hrvatske i američke predstavnike tu su se još našle tvrtke iz Brazila, Španjolske, Kanade, Singapura i Italije. Parabureau je jedini predstavnik Hrvatske.
Radove je ocjenjivao Printov stručni žiri: Joshua Liberson i Ethan Trask, Creative i Amanda Spielman, SpotCo. Svih 26 projekata predstavljeno je u specijalnom izdanju časopisa Print (The Identity Issue).
Projekt brendiranja grada Pule je kompleksan projekt destinacijskog brendiranja koji je započeo 2008. godine. Ova iznimno važna nagrada potvrda je profesionalnog, promišljenog i, naposljetku, uspjelog projekta "Pula je više", odnosno brendiranja Grada Pule s ciljem turističke, kulturne prepoznatljivosti i općeg društvenog razvoja Grada.
Za projekt Pula je više Parabureau je već nagrađen najvećom svjetskom nagradom za brendiranje 2010 Rebrand100 Global Award.
Hrvatski dizajneri i ovaj su put pokazali da nimalo ne zaostaju za svojim svjetskim kolegama, naročito ako se uzme u obzir činjenica da su u 26 najboljih ušli predstavnici samo sedam zemalja.