Promatrano po glavnim skupinama prema namjeni potrošnje, u veljači 2014. u odnosu na siječanj 2014., najviše su pale cijene odjeće i obuće, koje su u prosjeku niže za 2,4% (sezonsko sniženje) i cijene pokućstva, opreme za kuću i redovitog održavanja, cijene prometa te cijene rekreacije i kulture, koje su u prosjeku po svakoj skupini niže za 0,4%.
Cijene zdravstva u prosjeku su niže za 0,3%, a cijene prehrane i bezalkoholnih pića, cijene stanovanja, vode, energije, plina i drugih goriva te cijene ostalih dobara i usluga u prosjeku su po svakoj skupini niže za 0,2%.
Rasle cijene komunikacija
Pad indeksa potrošačkih cijena u veljači 2014. u odnosu na siječanj 2014. ublažile su cijene komunikacija, koje su u prosjeku više za 0,1%.
Istodobno su cijene alkoholnih pića i duhana, cijene obrazovanja te cijene ugostiteljskih usluga u veljači 2014. u odnosu na siječanj 2014. u prosjeku ostale na razini cijena iz siječnja.
Najveći doprinos padu indeksa potrošačkih cijena u veljači 2014. u odnosu na siječanj 2014. imale su cijene odjeće i obuće (za -0,13%).
U sklopu indeksa potrošačkih cijena, cijene dobara u veljači 2014. u odnosu na siječanj 2014. u prosjeku su niže za 0,4%, a cijene usluga za 0,1%.