Razlog tome je što proizvođači i trgovci znaju na kojim artiklima mogu ostvariti veliku maržu, a da potrošačima to ne upada odmah u oči.
Jedan od najboljih primjera je flaširana voda, na kojoj se u prosjeku zarađuje četiri puta, a može se značajno uštedjeti ako se u kućama koriste filtri za vodu u obliku dodataka ispod slavina ili posebnih vrčeva.
Poznate marke začina još su jedan primjer u kojem kupac nepotrebno plaća preveliku maržu. Iako se radi o poznatim proizvođačima, njihovi začini nisu ništa bolji od onih koje možete naći na tržnicama ili u 'jeftinijim' pakiranjima. I začini imaju rok trajanja, pa se novac posebice gubi ako kupujete skupa pakiranja začina koje vrlo rijetko koristite. Posadite vlastite začine u vrtu, na balkonu ili kuhinjskom prozoru.
Baš kao i kod začina, i poznate marke pahuljica, žitarica i sličnih namirnica razlog su zbog kojeg izdvajamo previše iz novčanika. Riječ je o jednom od najskupljih proizvoda u trgovinama ako se pogleda njegova stvarna vrijednost. Izbjegavajte fino upakirane, poznate marke prilikom kupnje takvih proizvoda i uštedite kupnjom trgovačkih robnih marki.