OSVAJANJE TRŽIŠTA: /

Hrvatski inovativni brend igračaka uspio se probiti na police trgovačkog lanca

Image
Foto: Facebook

"Teško je probiti se na police trgovačkih centara", kaže idejni tvorac Brick by Brick igračaka, ponosan što je sa svojim brendom uspio ostvariti takav pothvat.

26.11.2015.
10:02
Facebook
VOYO logo

Brick by Brick, hrvatski inovativni brend igračaka koji obuhvaća seriju modela edukacijskih drvenih slagalica različitih modela građevina, uspio se probiti u domaći trgovački lanac Offertissimu te će se od ovoga tjedna naći na njihovim policama, piše Poslovni dnevnik. Time je u kratko vrijeme uspio razviti, standardizirati proizvodnju i kvalitetu, komercijalizirati i ispuniti zahtjevne uvjete za suradnju s trgovačkim lancima.

Brick by Brick od Lega se razlikuje činjenicom da nemaju utore u svojim elementima već se slažu na principu zidanja. Riječ je o igračkama koje djeci razvijaju njihovu snalažljivost, pažnju i kreativnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jadranko Pongrac, idejni tvorac i proizvođač Brick by Bricka, ponosan je na uspjeh brenda jer kaže da se danas u velikoj ponudi nije lako probiti do trgovačkih polica te su osuđeni na sajmove i manje prodavaonice. Kako bi svojim proizvodima upoznali i potencijalne kupce izvan granica Lijepe naše, Brick by Brick uskoro kreću i na sajmove igračaka u Njemačkoj i Italiji, piše Poslovni.

Image
VELIKI USPJEH MLADIH PODUZETNIKA: /

Najveća svjetska online trgovina želi prodavati hrvatski pametni kišobran

Image
VELIKI USPJEH MLADIH PODUZETNIKA: /

Najveća svjetska online trgovina želi prodavati hrvatski pametni kišobran

Poslovni dnevnik/Danas.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo