Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Ostojić ukinuo tri ureda HTZ-a, direktore poslao kući

Turistička predstavništva u Japanu, SAD-u i Rimu od iduće godine više neće biti među promidžbenim alatima hrvatskog turizma. Uredi Hrvatske turističke zajednice u Tokiju, New Yorku i glavnom gradu Italije zatvaraju se zbog racionalizacije, a HTZ-ovi predstavnici nastavit će raditi iz svojih stanova.

“Zahvaljujući tome Hrvatska turistička zajednica uštedjet će godišnje između 4,5 i 5,2 milijuna kuna, novac će se, dakako, uložiti u obradu tržišta”, pojasnio je na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a ministar turizma Veljko Ostojić.

Na troškove ovih triju ureda otpada, inače, gotovo 18 posto novca iz budžeta namijenjenog za inozemna predstavništva. Turističko vijeće odlučilo je i raspisati natječaje za direktore šest predstavništava Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu (u Velikoj Britaniji, Austriji, Španjolskoj, Sloveniji, Japanu i Švedskoj), kojima je mandat istekao, a ministar Ostojić je pozvao sve zainteresirane da se jave.

Pod najvećim upitnikom ove godine talijansko tržište

“Turizam mora biti svjetla točka Hrvatske, pa pozivam i sve zaposlene u turizmu da ovogodišnju sezonu odrade krajnje koncentrirano i s dodatnim optimizmom kako bi gostu pružili sve najljepše što Hrvatska u ovom trenutku ima”, poručio je Ostojić. Očekuje se, inače, da se u ovoj godini barem ponove lanjski rekordni turistički rezultati, a trenutačno je pod najvećim upitnikom talijansko tržište. Tamošnje analize, naime, pokazuju da se zbog krize ove godine na odmor sprema čak šest posto manje Talijana nego lani kada ih je putovalo 39 milijuna.

“To može bit problem za hrvatski turizam, ali i izazov. Naime, hrvatski Jadran je Talijanima blizu, cijene su im poznate i prihvatljive i vjerujem da će to talijanski gosti ipak prepoznati kao prednost”, smatra Ostojić.

Povratak na Net.hr