Opel Hrvatska i Grey Worldwide Zagreb u finalu Euro Effie natjecanja

27.6.2013.
13:22
VOYO logo

Ukupno 40 ovogodišnjih finalista dolazi iz 30 različitih agencija i 13 zemalja, a predvodi ih Njemačka s čak 13 finalista, te Velika Britanija s 11. Ostali radovi dolaze iz Nizozemske, Češke, Danske, Švicarske, Austrije, Belgije, Hrvatske, Francuske, Slovenije, Švedske i SAD-a.

"Iznimno smo ponosni što je naš projekt 'Opelova 24 sata' ušao u finale Euro Effie 2013. Uvrštavanje među 40 finalista za nas je veliko priznanje pogotovo kada se uzme u obzir da se radovi agencija iz naše regije rijetko kada kvalificiraju na ovako veliko i ugledno natjecanje. Kada se, pri tome, uspijete 'efikasno progurati' pokraj najvećih europskih agencija u samo finale, morate se osjećati još zadovoljnijim. Zahvaljujemo, još jednom, našem klijentu Opel Hrvatska što nas je podržao u zajedničkom jurišu na Euro Effie. Tako smo dokazali da i mi u Hrvatskoj možemo biti itekako efikasni." rekao je Dubravko Opašić, operativni direktor agencije Grey Worldwide Zagreb.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stručni žiri ponovno će se okupiti 28. lipnja u Bruxellesu kada će još jednom pregledati finalne radove te procijeniti njihovu kreativnost i ukupan rezultat.

Pobjednici ovogodišnjeg natječaja bit će objavljeni u srijedu, 18. rujna 2013., na svečanoj gala večeri u Bruxellesu. Svi dobitnici bit će objavljeni 19. rujna 2013. na službenoj web stranici www.euro-effie.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nagrade EURO EFFIE dodjeljuje Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA) u suradnji s medijskim partnerom EuroNewsom. Podršku natjecanju pružaju i europski i svjetski mediji, oglašivači i organizacije poput magazina Time i Fortune, WARC, PrintPower, Nielsen, AdForum, Procter & Gamble i drugi.

Osim na regionalnoj razini (Euro Effie, Global Effie), nagrada Effie dodjeljuje se i na nacionalnoj u preko 40 zemalja diljem svijeta, pa tako i u Hrvatskoj (Croatia Effie).

EACA: Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA) je organizacija sa sjedištem u Bruxellesu koja predstavlja integrirane oglašivačke i medijske agencije te nacionalna udruženja agencija u Europi. EACA promovira pošteno i učinkovito oglašavanje, visoke profesionalne standarde te svijest o doprinosu oglašavanja u slobodnom tržišnom gospodarstvu te potiče blisku suradnju između agencija, oglašivača i medija u Europskim oglašivačkim tijelima.

O Euro Effie nagradi: Uvedena 1996 kako bi nagradila oglašavanje koje gradi brandove preko granica. EURO EFFIES prve su europske nagrade u oglašavanju, ocjenjivane na temelju učinkovitosti. Effie ® i EURO Effie ® su registrirani zaštitni znakovi Effie Worldwide, Inc te su pod licencom EACA. Sva prava pridržana. Saznajte više o Effie na http://www.effie.org.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 34 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo