Ukoliko ste se ikada zapitali kako je raditi za Edelman, BBC, Gazprom ili Christian Dior, kako se stvara komunikacijska strategija za Yahoo, grade inovativni brendovi za Virgin Galactic, organizira Eurovizija, piše priopćenje za princa Charlesa, grade komunikacijski kanali za e-Bay, onda će ovaj dvodnevni Experience biti pravo mjesto za vas jer će pokušati odgovoriti na sva ta pitanja. I to 31. ožujka i 1. travnja.
"Pozvali smo vodeće ljude iz područja globalne korporativne komunikacije da podijele svoja iskustva, opišu izazove s kojima su se susretali te da govore o trendovima koji vladaju na svjetskoj sceni. Naša ideja je prvi put na Balkanu organizirati povijesni događaj kada je globalna korporativna komunikacija u pitanju. Organizacijom želimo iznova pomicati granice ovakvih susreta stručnjaka, koji za nas nisu samo događaj, nego više od toga – Experience", izjavio je CEO agencije The P. world Kosta Petrov.
Na The Corporate Communication Experienceu od 31. ožujka do 1. travnja nastupit će šesnaest predavača iz svih dijelova svijeta i podijeliti iskustvo i svoj "know how" rada u velikim svjetskim kompanijama i iz najrazličitijih područja.