Dakle, autocesta Zagreb – Sisak planira se dovršiti do Lekenika, a preostalih sedamnaest kilometara čekat će neka bolja vremena. Također, odlučeno je da će se na koridoru Vc, takozvanoj Slavonici, dionica od Osijeka do Belog Manastira te dalje do mađarske granice graditi u profilu državne ceste, a ne autoceste.
Već odustali od dionice prema Dubrovniku
Podsjetimo, HAC je već odustao od gradnje autoceste Dubrovnik – Doli i Podravskog ipsilona, a zaustavio je gradnju i već započetih autocesta A5 i A11. Jedino će dovršiti autocestu do Ploča, piše Večernji list.
Inače, kad je riječ o dionici od Lekenika do Siska, u HAC-u kažu da nisu odustali od njezine gradnje, ali da ona ovisi o mogućnosti osiguranja potrebnog novca. No, Večernjak piše da će ugovor za tu dionicu, potpisan još 2009. godine i vrijedan otprilike 565 milijuna kuna, vjerojatno će biti raskinut. U Hrvatskim autocestama službeno odgovaraju da će status tih ugovora biti razmatran nakon usvajanja programsko-planske dokumentacije za razdoblje od 2013. do 2016. godine.