Obilaze i po četiri šoping-centra da bi kupili jeftinije
Hrvatski kupci sve su oprezniji, pa kako bi došli do jeftinijeg proizvoda danas obilaze i po četiri trgovačka centra, dok su prije krize obilazili samo dva.
"Novi je potrošač racionalan, nepovjerljiv i štedi na hrani i piću. Na njegove odluke o kupnji najviše utječu niska cijena i akcija, tako da se trgovačkim robnim markama, koje se sada već zovu
Todorić je naveo kako hrana i piće u osobnoj potrošnji građana sudjeluju s čak 32,1 posto. Kod naših susjeda u Srbiji taj postotak iznosi 46 posto, a u Njemačkoj 9,7 posto, dok je prosjek u EU 13,1 posto, piše
Europski indeks povjerenja potrošača je 78, dok u Hrvatskoj iznosi 48, što našu zemlju stavlja na začelje tablice po kojoj su kupci oprezniji i sve više promišljaju o kupnji. Da su Hrvati štedljiviji dokazuje i istraživanje kako mjesečno idu u četiri, dok su prije krize išli u dva različita trgovačka lanca. Domaći kupci posežu za velikim, ekonomičnijim pakiranjima, te za akcijama u jeftinijim trgovačkim lancima, tako da RH čeka daljnji razvoj diskontnih formata prema tržišnom udjelu od 20 posto, kao i u EU, piše
Prema riječima šefa Spara Croatia Helmuta Fenzla, u RH je trenutačno 90 posto preostalog tržišta na koje se mogu orijentirati i dovoljno su jaki da konkurenciju Lidla uopće nisu osjetili. No, u hrvatskoj maloprodaji, gdje je velika konkurencija sedam velikih
arti-201010240223006 arti-201010260109006 arti-201007310293006 arti-201010120326006
403 Forbidden