NEW EUROPE MARKET: / Počinje važna medijska konferencija u Dubrovniku, ovo su teme o kojima će se raspravljati

Image

Na konferenciji orijentiranoj prema medijima, New Europe Market, ove će se godine govoriti o temama vezanim uz promjenjive trendove u televizijskoj industriji. Konferencija će se održati od 12.

6.6.2017.
9:46
VOYO logo

Donosimo šest tema o kojima će se raspravljati ove godine na NEM-u.

Pričajmo o free-to-air kanalima i njihovu preživljavanju

Od govornika poput Petea Smitha, Matthiasa Settelea, Petra Dvoraka, Ivane Miković i Kazimira Bačića na New Europe Market konferenciji doznat će se jesu li free-to-air kanali i dalje popularni među TV populacijom kao što su nekad bili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S obzirom na to da su njihovi glavni konkurenti PayTV kanali i SVOD, kriju li FTA kanali neku tajnu preživljavanja za koju ne znamo, iako se njihova publika značajno fragmentirala? Na ovom dinamičnom panelu govornici će pričati o tome brinu li FTA kanale današnja vremena i kako se nose s iznimno velikom konkurencijom unutar industrije.

Image
Image

Postaje li eSports prijetnja tradicionalnim sportovima?

Panel 'eSports: sljedeća velika stvar' održat će se 13. lipnja u 11.45 sati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Govornici Michiel Bakker, Johannes Neuschmid, Marcus Meyer, Tom Henderson, Mihajlo Jovanović- Džaril i Sam Gale govorit će o brzim promjenama televizijske industrije te o novitetima koji se pojavljuju, kao što je eSports. Zahvaljujući tehnologiji, eSports napreduje brzo, ali i zarađuje brzo. Na panelu o eSportu, govornici će razgovarati o novim izazovima koje eSport stavlja pred tradicionalne televizijske medije. Treba li telekomunikacijskim kompanijama zabraniti posjedovanje TV kanala?

Image
Image

Regulativne nepravilnosti: Operateri vs zakoni

Panel 'Regulativne nepravilnosti: Operateri vs zakoni' istog će se dana održati u 15.45 sati, a govornici Nikola Francetić, Simon Slonjšak, Laima Zivatkauskaite, Mario Weber i Nataša Rapaić govorit će o televizijskim uslugama koje su nedavno u trajnoj borbi za profit počele nuditi telekomunikacijske kompanije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

Odgovarat će na pitanja o tome zašto neke zemlje i njihovi zakoni zabranjuju telekomunikacijskim kompanijama vlasništvo nad TV kanalima, koja su iskustva telekomunikacijskih kompanija koje posjeduju svoje kanale, te ako su korisnici zadovoljni s novom generacijom "tele TV-a", je li to ultimativno loša stvar?

Što uistinu znači staviti korisnike na prvo mjesto?

Dana 14. lipnja u 11.30 sati održat će se panel pod nazivom 'Korisnici na prvome mjestu'. Boris Trupčević, Guy Bisson i Carmen Alzner govorit će o stalnom povećanju zahtjeva korisnika. Otkad su tvrtke krenule stavljati prioritete korisnika ispred svega drugoga, postoji stalna potreba za novim i inovativnim idejama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog mogućnosti koje su im dostupne, jesu li korisnici postali razmaženi? Ili su tvrtke okrenute korisnicima produkt modernoga vremena, kada uspostavljanje iskrene komunikacije znači zdraviju vezu na relaciji kompanija – korisnik?

Image
Image

Kako se mijenja proces donošenja odluka?

Na panelu 'Dopustite da odaberem umjesto vas' koji će se održati 14. lipnja u 15.15 sati, govornici Sebastian Wernicke, Tony Gunnarsson, Nick Zhao, Richard John Brešković i Meelis Lukka govorit će o velikim odlukama s kojima se nose kompanije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kompanije danas imaju na raspolaganju velike količine podataka, koji ultimativno dovode do donošenja kompleksnijih odluka. Čelnici kompanija traže najbolji način za donošenje velikih odluka, a nove tehnologije su omogućile nove uvide. U ovom trenutku analitički utemeljeni sustavi za preporučivanje mogu biti od pomoći po pitanju brzine, proaktivnosti i razmatranja rizika. No svejedno, može li oslanjanje na veliku količinu podataka ponekad biti štetno?

Image
Image

Pazite se: stižu novi TV kanali

Na panelu posvećenom TV kanalima, govornici će se uključiti u raspravu o pojavi novih televizijskih kanala. Ljudi mogu birati između nevjerojatno velikog broja kanala i svaka osoba može pronaći nešto za sebe. U ponudi je mnogo toga, no ima li prostora za nove? Mogu li novi kanali biti konkurentni i dovoljno inovativni da zamijene postojeće?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve novosti vezane uz ovogodišnji New Europe Market možete pratiti na službenim stranicama konferencije, kao i na društvenim mrežama: Facebooku, Twitteru, Instagramu i LinkedInu.

Panel će se održati 15. lipnja u 11 sati, a govorit će Karin Heijink, Mike Moriarty, Bartosz Witak, Salim Mukaddam i John Rossiter.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo