Net.hr uvodi najnapredniji Googleov sustav za upravljanje internetskom promocijom

DoubleClick for Publishers (DFP) najnoviji je Googleov alat za upravljanje online oglasima, a koji je, u suradnji s Google Ireland Ltd, implementirao Net.hr – vodeći hrvatski portal.

23.9.2013.
21:33
VOYO logo

Među najvažnijim odlikama DFP sustava su sigurnost i transparentnost pri planiranju kampanja zahvaljujući preciznim algoritmima koji omogućavaju direktan i detaljan uvid u raspoloživost prostora na željenim pozicijama za sve naše portale ( Net.hr, Danas.hr, Magazin.hr, Hot.hr, Sportski.net, Webcafe.hr, Netmobil.hr, Tehnoklik.hr ) kako bi budžeti bili iskorišteni na najučinkovitiji način.

Omogućeno je i povezano prikazivanje bannera kroz sve dostupne uređaje (desktop, pametni telefoni, tableti) bez dodatnih prilagodbi pojedinoj platformi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Precizno targetiranje

Osim svih standardnih načina adresiranja ciljanih skupina, dodana je i mogućnost preciznog targetiranja: po danu/satu, frekvenciji prikazivanja po korisniku, geo-lokaciji na razini hrvatskih županija i gradova, po vrsti browsera, operativnog sustava, brzini konekcije posjetitelja...

Uvođenjem ovog sustava, marketinškim agencijama i oglašivačima pružen je brz i fleksibilan alat za praćenje tijeka i rezultata online kampanja kroz direktan pristup samom sustavu, ali i automatsko generiranje i primanje mjesečnih, tjednih ili dnevnih izvještaja

Tekst se nastavlja ispod oglasa

DFP sustav omogućuje cjelokupno i precizno upravljanje svim online marketinškim komunikacijama, te potpunu usklađenost sa svim IAB standardima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo