Među najvažnijim odlikama DFP sustava su sigurnost i transparentnost pri planiranju kampanja zahvaljujući preciznim algoritmima koji omogućavaju direktan i detaljan uvid u raspoloživost prostora na željenim pozicijama za sve naše portale ( Net.hr, Danas.hr, Magazin.hr, Hot.hr, Sportski.net, Webcafe.hr, Netmobil.hr, Tehnoklik.hr ) kako bi budžeti bili iskorišteni na najučinkovitiji način.
Omogućeno je i povezano prikazivanje bannera kroz sve dostupne uređaje (desktop, pametni telefoni, tableti) bez dodatnih prilagodbi pojedinoj platformi.
Precizno targetiranje
Osim svih standardnih načina adresiranja ciljanih skupina, dodana je i mogućnost preciznog targetiranja: po danu/satu, frekvenciji prikazivanja po korisniku, geo-lokaciji na razini hrvatskih županija i gradova, po vrsti browsera, operativnog sustava, brzini konekcije posjetitelja...
Uvođenjem ovog sustava, marketinškim agencijama i oglašivačima pružen je brz i fleksibilan alat za praćenje tijeka i rezultata online kampanja kroz direktan pristup samom sustavu, ali i automatsko generiranje i primanje mjesečnih, tjednih ili dnevnih izvještaja
DFP sustav omogućuje cjelokupno i precizno upravljanje svim online marketinškim komunikacijama, te potpunu usklađenost sa svim IAB standardima.