NEM 2014. - / odredište globalne medijske industrije

New Europe Market 2014., najveći događaj za medijske profesionalce u regiji, održat će se od 10. do 13. lipnja 2014.

14.11.2013.
14:05
VOYO logo

Prvo izdanje New Europe Marketa, NEM 2013., nadmašilo je očekivanja sudionika okupivši medijske stručnjake iz više od 250 svjetskih tvrtki u Dubrovniku na četiri dana: na 14 tematskih panela i u sklopu jednog od najvećih marketa u regiji predstavljeni su svi najvažniji trendovi industrije.

Sljedeće godine NEM 2014. u konferencijskom će dijelu ponovno ugostiti najveće stručnjake medijskog biznisa na globalnoj razini te osigurati još atraktivniji market i mnoštvo prilika za networking, otvarajući vrata novim tržištima i tako dokazujući važnost regije Središnje i Istočne Europe na svjetskoj pozornici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Organizacija ovakvog događaja vrlo je bitna iz više razloga – konferencije poput ove uvijek se organiziraju izvan Hrvatske te rijetko koja uključuje ljude iz cijelog svijeta. Ovo je prvi put da netko ovo radi za našu regiju te da se govori o problemima naše regije", kazao je Adrian Ježina, član uprave za multimediju, cloud usluge i fiksni pristup, VIPnet

"Apsolutno podupirem ideju NEM-a u Hrvatskoj. Događaj poput ovoga dobar je jer možemo puno ponuditi državama oko sebe, kao i svijetu, te se nadam da će se NEM pozicionirati kao važan svjetski događaj", kazao je Dražen Mavrić, generalni direktor, Nova TV

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dugo se govorilo o organizaciji ovakvog događaja. Organizacija marketa na ovome području ima smisla. Ljudi na drugim konferencijama obično su iz regije. Zašto se onda ne bismo svi sastali ovdje? NEM je odlična kombinacija posla i uživanja", dodao je Balazs Hajos, direktor odjela za prodajno zastupništvo, Chello Central Europe.

Organizator NEM-a, Mediavision, jedina je specijalizirana tvrtka u regiji koja zastupa i promovira TV-kanale na hrvatskom i regionalnom tržištu. Organiziranjem NEM-a želimo za svoju regiju otvoriti novo tržište sadržaja, produkcije, marketinga i usluga za televiziju, platforme i kanale. Na NEM-u 2014. ponovno očekujemo sudionike iz cijelog svijeta koji donose odluke o tome što ćemo gledati na televizijama i kanalima u regiji i šire.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

NEM 2014 možete pratiti na službenoj stranici, Facebooku, Twitteru, Linkedinu i Instagramu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo