College of AGORA – Visoka škola tržišnih komunikacija, Zagreb, daje devet godišnjih stipendija za studij menadžmenta tržišnih komunikacija u projektu “ZNANJEM DO SNA”! Više o projektu na www.vsa.hr.
Zato, budite ACCOUNT MANAGER koji budžetira, kontaktira, komunicira, savjetuje!
Ideja kreativaca u tržišnoj komunikaciji, posve je jasno, mora biti i poslovno opravdana: kako bi ideja i koncept bili što učinkovitiji u praksi, kako u marketinškom i prodajnom smislu, tako i u smislu pozitivne svjesnosti o određenoj robnoj marki koja se predstavlja ciljanoj publici, za to, većinom s agencijske strane, brine account manager.
Kako i nadnaslov govori, account manager bavi se budžetom kampanje, savjetuje klijenta, no svakako je bitno i to da account manager – brifira kreativni tim. Upravo o kvaliteti briefa ili projektnog zadatka ovise kvaliteta i utemeljenost tržišne komunikacije. Baveći se proučavanjem ciljane grupe, demografije, specifičnih tržišnih okolnosti određene usluge ili proizvoda, praćenjem dotadašnje komunikacije i trendova, istraživanjem ključnih stvari i strategije branda, kao i konkurentskih brandova u kategoriji, account manager precizno usmjerava potencijalnu komunikaciju na njene najizazovnije i najintrigantnije elemente, predviđajući koji će aspekti komunikacije ciljanoj grupi biti najzanimljiviji.
No, za account managera bitno je stvaranje povjerenja kod klijenta, naručitelja tržišne komunikacije. Naime, ako između svih šarolikih i kvalitetnih ideja možemo pronaći jedan jedini zajednički nazivnik, taj bi bio: povjerenje klijenta prema oglašivačkoj agenciji ili oglašivačkom odjelu u poduzeću/kompaniji.
Da, dobra ideja ne ovisi o mediju, pa čak uvijek ni o budžetu ni razini produkcije – dobra realizirana ideja uvijek je i neizostavno plod povjerenja, timskog rada i vjerovanja u zajedničke ciljeve naručitelja i agencije, odnosno oglašivačkog odjela u poduzeću/kompaniji.
Jednostavno: account menadžer upravlja tržišnom komunikacijom!