NOVA PRAVILA GERILA-MARKETINGA
Masovno korištenje društvenih medija poput Facebooka, Twittera i Pinteresta uvelo je nova pravila i u oglašavanje. Na NEM-ovu panelu „Is guerrila marketing dead?“ raspravlja se upravo o tim promjenama i istražuje se koliko društvene mreže utječu na oglašavanje i prodaju oglasnog prostora na svim medijskim platformama.
NEM-ov govornik na panelu, Adrian Burton, izvršni kreativni direktor tvrtke Lambie-Nain, često nastupa kao autoritet i govornik u kreativnoj industriji.
"Budimo iskreni, komunikacija s klijentima sve češće mora djelovati na širokom spektru medija i platforma, a budžeti za marketing ne rastu. Trik je doprijeti do korisnika na najučinkovitiji i najprivlačniji način te ipak ostati vjeran svom brendu. Najadekvatniji će medijski pristup, po mome mišljenju, odrediti različite potrebe i ponašanja korisnika kako bi se izgradio najbolji doživljaj za korisnika i brend, vizualno, verbalno i virtualno."
Alec Brownstein, nagrađivani kreativni direktor u oglašavačkoj industriji, dokazao se stvaranjem kultnih svjetskih brendova te je radio u vrhunskim njujorškim agencijama kao copywriter.
"U trenutku kada raste broj televizijskih kanala, a komunikacijskih je mogućnosti sve više, lako je moguće da će klasični oglasi ostati neprimijećeni. Kako bi se doprlo do korisnika, moramo razmišljati izvan granica uobičajenih kanala. Moje je mišljenje da će u budućnosti marketing morati imati elemente gerila-marketinga kako bi bio učinkovit."
Parag Bhandari, osnivač i direktor njujorške entertainment tvrtke, UG Strategies, stručnjak je u oglašavanju za mlade. Specijalnost UG-a je razvijanje integriranog i 'multiplatform' marketinga, koji preko posebnih događaja, medijskih kampanja od 360°, oglašavanja na studentskim kampusima, digitalnog marketinga i influencer/celebrity pristupa, na kreativan način i učinkovito dopire do ciljanih skupina.
"Budući da se tehnologija oglašavanja na društvenim medijima još razvija, te platforme poput Facebooka, Twittera i Instagrama, testiraju nove načine dobivanja prihoda od korisnika, sve je važnije da televizijski i filmski brendovi ostanu originalni i relevantni. Budžeti za oglašavanje moraju se koncentrirati na ciljane skupine. Pristup korisnicima sve je češće besplatan za brendove, što je dobro, ali sada kada platforme rastu brendovi moraju preusmjeriti više novca na društvene mreže zato što je učinkovitije te će na kraju postati standard."
Orhan Lujinović, moderator panela, poslovno je iskustvo stekao u vodećim hrvatskim agencijama za oglašavanje. Lujinović je jedan od dvojice certificiranih trenera za gerila-marketing u regiji te je kao direktor firme Renta Marketing stručnjak za strateško marketinško i poslovno savjetovanje.
"Na panelu će se raspravljati o tome kako izgleda tipično predstavljanje TV-serija, a kako predstavljanje gerila-marketinga. Gerila-marketing nije mrtav, nego treba početi iskorištavati njegov puni potencijal."
Više informacija o NEM-ovim panelima i govornicima može se naći na službenoj stranici www.neweumarket.com.