Promašajima su se pozabavila dva bloga - Hubspot i ProspectMX, inače orijentirana prema marketingu. Izdvojili smo najbolje od najboljeg, mada je točnije to nazvati najgorim od najgoreg.
'Bomba' Cartoon Networka
Popularni kanal s crtićima Cartoon Network uspio si je 2007. godine svojim gerila marketingom navući policiju na vrat, što je u konačnici njihovog direktora koštalo radnog mjesta, a samu kuću dva milijuna dolara zbog izazivanja nepotrebne intervencije. No, što li su napravili? Na nekoliko lokacija u Bostonu su postavili LED reklame s likom iz novog crtića. Međutim, građani su pomislili da su to bombe, okrenuli broj policije i akcija se pretvorila u blamažu.
CK 'promocija' ljigavih pedofila
To što je CN napravio je mala beba u usporedbi s onim što je napravio CK - modna marka Calvin Klein. Devedesetih im je uspjelo privući pozornost FBI-ja. Napravili su kampanju sa serijom videospotova koji su prikazivali tinejdžere na nekakvoj vrsti audicije. Svaki od njih bio je razgolićen do određene mjere i razgovaraju s poprilično ljigavim "redateljem" koji im govori da imaju prekrasno tijelo, da strgaju majicu sa sebe ako su snažni i slično. Kako je to zbilja zvučalo i izgledalo kao uvod u jeftin pornić, generacija tadašnjih roditelja se prilično pobunila pitajući se: "Što da je to moje dijete?" Na kraju se FBI morao uvjeriti da su svi modeli punoljetni i da se ništa čudno nije događalo na snimanju reklame.
NYT-jev mail za 'smekšavanje'
Krajem 2011. godine New York Times se zabrinuo jer ih je odjednom napustilo čak 300 pretplatnika. Išli su "smekšati" svoje bivše pretplatnike s popustom, ukoliko im se vrate. No, onda je netko od zaposlenih u marketingu mail s tom obaviješću poslao svim pretplatnicima - njih čak osam milijuna. Noćna mora svakog tko šalje mailove s više primatelja.
I KFC se malo zaletio
Kentucky Fried Chicken odlučio se 2009. godine reklamirati davanjem gratis menija. Kupone za menije su, nažalost, oglasili za vrijeme ekstremno popularne emisije Oprah, s čijih su se web -stranica trebali skinuti. Problem je nastao kad su shvatili da nemaju pripremljeno menija za - četiri milijuna ljudi koji su im nahrupili u restorane! Rulja je došla po svoj besplatni obrok, dio ga nije dobio, ispostavilo se da KFC uopće nema toliko piletine i - izbili su omanji neredi. Oprah je iz solidarnosti prestala izdavati kupone nakon što je već na tržištu bilo 10.5 milijuna kupona. Marketinški rezultat je bio nikakav. Podijelili su 42 milijuna dolara vrijednu piletinu, bez ijednog pozitivnog napisa u medijima. Naprotiv, ispričavali su se mušterijama.
Najgori logo: GAP
Modni brend GAP imao je jedan od najneuspješnijih redizajna svog loga u povijesti.
Kako su naknadno shvatili, problem je nastao jer su se htjeli dopasti kupcima koji prate trendove, potpuno zanemarivši kupce koji zapravo vole GAP zbog njegove jednostavnosti i klasičnog izgleda.
Novi logo je bio takav debakl da je potrajao čitava dva dana.
Pepsi zombiji
Kada su se išli proširiti na kinesko tržište, Pepsi je napravio tešku grešku iz koje je bilo potpuno jasno da uopće nisu proučili ni duh jezika ni kulturološke specifičnosti novog tržišta na koje ciljaju. Slogan im je bio "Pepsi vas vraća u život", a kineski prijevod glasio je otprilike: "Pepsi uskrsava vaše pretke iz groba".