Nova knjiga Erika Wesnera, stručnjaka za amiše u SAD-u koji se ranije bavio menadžmentom i prodajom, otkriva da 95 posto tvrtki koje osnuju amiši uspije na tržištu opstati barem pet godina, dok na razini SAD-a u roku pet godina propadne gotovo pola svih pokrenutih poslova.
Wesner misli da tajna uspjeha amiša na nemilosrdnom tržištu leži i u njihovoj kulturi, koja naglašava kvalitete kao što su težak rad i suradnja, piše CNN a prenosi Business.hr.
Druga ključna prednost je da se amiški "biznismeni" drže onoga što poznaju pa Wesner kaže kako sve u vezi amiša pobuđuje riječi kao što su rustikalno, tradicionalno i ručno rađeno te da i sami amiši igraju na te prednosti.
Jedna od amiških priča o uspjehu je i ona o Myronu Milleru iz Millersburga u Ohiu čija kompanija ima dva dijela — Four Corners Furniture, koji se bavi maloprodajom namještaja, i Miller Bedroom Wholesale, koji robu prodaje direktno distributerima. 40-godišnjak koji je posao pokrenuo prije 15 godina ima 12 stalno zaposlenih i još dva zaposlenika koji rade dio radnog vremena. Otac je šestero djece, a završio je samo osnovnu školu, što je kod amiša uobičajeno. U poslu kaže da ga vodi u skladu "s Božjim načinom i planovima".
Ipak, otkriva Wesner dio amiških poduzetnika prihvatio je i modernu tehnologiju, pa neki od njih posao vode uz pomoć mobitela, fakseva, pa čak i e-maila.