NAJPOZNATIJA HRVATSKA PAŠTETA OD SADA SE PROIZVODI I U AMERICI: /

'Atlantic Grupa uspješno je preplivala ocean'

Image
Foto: Atlantic grupa

Jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regiji Atlantic grupa objavila je kako će jedan od svojih najuspješnijih brendova proizvoditi i u Sjedinjenim Američkim Državama.

16.11.2017.
12:43
Atlantic grupa
VOYO logo

'Atlantic Grupa uspješno je preplivala ocean koji dijeli Stari od Novog svijeta te od sada jedan od svojih najuspješnijih brendova proizvodi i u Sjedinjenim Američkim Državama. Nakon uspješnih priprema danas je pokrenuta proizvodnja delikatesnog namaza Argeta u mjestu Harrisburg u saveznoj državi Pennsylvania, a u prvoj godini očekuje se prihod od prodaje od tri milijuna dolara', navodi se u priopćenju Atlantic grupe.

Kako se dodaje, Argeta će se nastaviti proizvoditi u dvjema regionalnim tvornicama – slovenskoj Izoli i Hadžićima u BiH, a ovoj proizvodnji dodaje se i tvornica u američkom Harrisburgu gdje će se Argeta proizvoditi ekskluzivno za sjevernoameričko tržište u suradnji s američkim kompanijom Brother&Sister.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Image
ZA 200 MILIJUNA KUNA: /

Tedeschi Belgijancima prodao tvornice u Njemačkoj i Novoj Gradiški

Image
ZA 200 MILIJUNA KUNA: /

Tedeschi Belgijancima prodao tvornice u Njemačkoj i Novoj Gradiški

Iz Atlantic grupe ističu da se Argeta proizvodi bez nusproizvoda mesne industrije, isključivo od kvalitetnih komada mesa i prirodnih začina, bez konzervansa i aditiva bilo koje vrste, te s istaknutim međunarodnim certifikatima kvalitete.

'Tijekom studenog i prosinca 2017. u suradnji s lokalnim distribucijskim partnerima kreće intenzivna distribucija Argete na gotovo dvije tisuće prodajnih mjesta u SAD-u i Kanadi, praćena ubrzo snažnom promocijskom kampanjom, najprije na prodajnim mjestima i u digitalnim medijima. Glavni direktor Strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi Atlantic Grupe, Enzo Smrekar, objasnio je kako je riječ o značajnom iskoraku brenda koji je jedan od najpotentnijih ambasadora Atlanticove strategije internacionalizacije, ne samo u Europi nego i u prekomorskim zemljama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Nećemo pretjerati ako kažemo da je Argeta najveći brend paštete na svijetu, jer se među mnogobrojnim robnim markama pašteta, pojedinačno gledano, upravo Argete proda najviše. Kroz desetljeća njegovanja kvalitete i stalnih inovacija asortimana, Argeta je diljem regije JI Europe postala i sinonim za najbolju paštetu. Kao jedan od nositelja procesa internacionalizacije u cijeloj Atlantic Grupi, odlučili smo se za hrabru i ambicioznu, ali dobro planiranu i realnu strategiju širenja i izvan Europe, gdje smo se već uspješno etablirali. U Austriji, naime, Argeta već ima više od 37 posto tržišta, u Švicarskoj skoro 30 posto, dok u Njemačkoj i Švedskoj napredujemo od stabilnih deset posto tržišta. Sada otvaramo vrata američkog tržišta, s velikim potencijalom koji ćemo znati iskoristiti', rekao je Smrekar', stoji u priopćenju Atlantic grupe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo