Kako bi nosio majice baš onakve kakve želi, a ne one loše kvalitete razvikanih brendova, 22-godišnji student iz Zagreba odlučio je sam dizajnirati i proizvoditi ono što želi odjenuti. Njegovim majicama zaštitni je znak džep pa se i njegov brend zove Pocket.hr

Matej Brečić iz Zagreba 22-godišnji je student koji je odlučio pokrenuti vlastiti biznis. Dizajnira i proizvodi majice kojima je zaštitni znak džep, piše Lider. Oduvijek je kaže želio nositi majice napravljene od kvalitetnih materijala, a kako je bio nezadovoljan tuđim brendovima, odlučio je napraviti vlastiti - Pocket.hr.

"Često su brendovi koji proizvode ovakvu odjeću razvikani, dizajnerski ušminkani, no sama majica se raspadne nakon što ju dva puta operete. Kako ja sam ne bi htio da se to dogodi proizvodu koji sam kupio, tako i ono što proizvodim želim da bude ne samo vizualno atraktivno, već i da materijal bude kvalitetan i izdržljiv", priča 22-godišnjak koji svoje proizvode prodaje isključivo online i to putem društvenih mreža.

Društvene mreže su "in"

"Danas se prvenstveno koncentriram na Facebook i Instagram. Mladi ljudi, srednjoškolci i studenti koji su mi glavne mušterije uglavnom proizvode koje kupuju nalaze upravo preko društvenih mreža. Facebook i Instagram su idealno sredstvo za marketing i komunikaciju sa zainteresiranim strankama", pojašnjava mladić koji je posao pokrenuo s početnik kapitalom od 12 tisuća kuna - zaradom od rada na studentskim poslovima i roditeljskom pozajmicom.