Otvorili prvi internetski šoping-centar kod nas i odlično im ide

Dok sektor trgovine bilježi sve lošije poslovne rezultate, mlada ekipa, koja se okupila oko Damira Jelavića, na prvom internetskom šoping-centru postiže uspjeh.

18.10.2012.
9:40
VOYO logo

Damir Jelavić više od godinu dana radio je na programskoj platformi za internetski trgovački centar, a onda ga je zajedno sa svojim timom od pet tek diplomiranih stručnjaka za informatiku i ekonomiju pustio u rad. I nije pogriješio s procjenom.

Dok sektor trgovine u Hrvatskoj svaki mjesec bilježi sve lošije rezultate, prvi hrvatski internetski trgovački centar iMall može se pohvaliti pozitivnim brojkama i pričom o uspjehu. Razlog za to, tvrdi Jelavić, nalazi se u cijenama nižim i do 30 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na jednom mjestu čak 106 trgovina

"Brojem trgovina, a trenutačno ih je 106, možemo se pohvaliti da smo, ukupno gledano, peti trgovački centar u Hrvatskoj ako se uspoređujemo i sa 'zidanima', s tendencijom rasta. Naše trgovine ne plaćaju skupu najamninu, nemaju trošak zaposlenih, režija, pa su moguće i niže cijene", kazao je za Večernji list Jelavić, čiji trgovački centar nudi 36.500 proizvoda, među kojima je najviše elektronike i kućanskih aparata.

Kupci su najčešće iz Zagreba, ali sve više je i onih iz drugih dijelova Hrvatske koji u svojim krajevima nemaju tako bogatu ponudu. Oni mjesečno u iMallu kupe robe u vrijednosti 200.000 kuna. Jelavić tvrdi da je sigurnost podataka kupaca pri kupovini dovedena do savršenstva, a da je u njemu daleko ugodnije kupovati jer to građani čine iz naslonjača. iMall vole i hrvatski inovatori koji su upravo nudeći svoje proizvode u virtualnom svijetu premostili tržišne teškoće s plasmanom svojih ostvarenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo