Damir Jelavić više od godinu dana radio je na programskoj platformi za internetski trgovački centar, a onda ga je zajedno sa svojim timom od pet tek diplomiranih stručnjaka za informatiku i ekonomiju pustio u rad. I nije pogriješio s procjenom.
Dok sektor trgovine u Hrvatskoj svaki mjesec bilježi sve lošije rezultate, prvi hrvatski internetski trgovački centar iMall može se pohvaliti pozitivnim brojkama i pričom o uspjehu. Razlog za to, tvrdi Jelavić, nalazi se u cijenama nižim i do 30 posto.
Na jednom mjestu čak 106 trgovina
"Brojem trgovina, a trenutačno ih je 106, možemo se pohvaliti da smo, ukupno gledano, peti trgovački centar u Hrvatskoj ako se uspoređujemo i sa 'zidanima', s tendencijom rasta. Naše trgovine ne plaćaju skupu najamninu, nemaju trošak zaposlenih, režija, pa su moguće i niže cijene", kazao je za Večernji list Jelavić, čiji trgovački centar nudi 36.500 proizvoda, među kojima je najviše elektronike i kućanskih aparata.
Kupci su najčešće iz Zagreba, ali sve više je i onih iz drugih dijelova Hrvatske koji u svojim krajevima nemaju tako bogatu ponudu. Oni mjesečno u iMallu kupe robe u vrijednosti 200.000 kuna. Jelavić tvrdi da je sigurnost podataka kupaca pri kupovini dovedena do savršenstva, a da je u njemu daleko ugodnije kupovati jer to građani čine iz naslonjača. iMall vole i hrvatski inovatori koji su upravo nudeći svoje proizvode u virtualnom svijetu premostili tržišne teškoće s plasmanom svojih ostvarenja.