Ivan Bartulović: Klijenti nam se bace u naručje i uživaju dok projekt nije gotov
Ususret ovogodišnjim Danima komunikacija, koji će se održati od 16.-19. travnja u Rovinju, porazgovarali smo s Ivanom Bartulovićem, direktorom Vector Design-a, pokroviteljem festivala.
Bavite se oglašavanjem na velikim formatima. Koliko je u posljednje vrijeme ovaj oblik oglašavanja popularan u Hrvatskoj i da li je sveopća kriza utjecala i na poslovanje u ovom sektoru oglašavanja?
Vector Design je u samom vrhu kad se radi o produkciji velikih formata, odnosno produkciji materijala za oglašavanje na velikim formatima. Kad kažem na velikim formatima, mislim stvarno velikim. Printamo vizuale za oglašavanje na neboderima i zgradama, jumbo plakate, city light plakate, oslikavamo vozila, grafički opremamo interijere i eksterijere, izrađujemo svjetleće reklame... Outdoor oglašavanje je neizostavan segment oglašavanja bez obzira na globalne trendove i sveopću migraciju prema digitalnom segmentu.
Što se tiče krize ona je uvelike utjecala na količinu i dinamiku outdoor oglašavanja u Hrvatskoj , no bez obzira na to bilježimo kontinuirani rast izvoza u zemlje Europske unije, što smatramo potvrdom naše kvalitete i usluge.
Koji vam je objekt, u vašem dosadašnjem poslovanju, bio najveći izazov za brendiranje?
U pozitivnom smislu West Gate shopping city, definitivno, to je najveći projekt ikad. Trebalo je postaviti "šumu" ogromnih svjetlećih totema, preciznije 78 komada, velike svijetleće logotipe po fasadi, naknadno smo montirali i rekordno
No, nije to neki izdvojeni slučaj, mi to radimo u kontinuitetu i gotovo svakodnevno. Prošli tjedan smo isporučili za zgradu parkinga Bečkog aerodroma dva
Prije početka svjetskog nogometnog prvenstva postavili smo dres Mandžukića od 1000m2 na Office Tower-u, o tome se pisalo, pričalo. Naši radovi su posvuda, gdje se god okrenuli. Na koji način pristupate rješavanju zahtjeva koje dobijete od klijenta- tehnički i kreativni dio?
Mi u Vectoru volimo izazove i tu smo se diferencirali od konkurencije. Promijenili smo perspektivu, za naše klijente maksimalno pojednostavljujemo procese što u pravilu rezultira povjerenjem i dugogodišnjom suradnjom. Klijenti nam se bace u naručje i uživaju dok projekt nije gotov, jednostavno to napravimo na obostrano zadovoljstvo. Pitajte Vaše kolege iz HURA-e kako im je bilo surađivati sa Vectorom na ovom projektu.
Na koji način je ostvarena vaša ovogodišnja suradnja s Danima komunikacija? Da li ćemo na festivalu moći vidjeti neke vaše radove? Veliko nam je zadovoljstvo biti pokrovitelj festivala! Odradili smo većinu tiskanih materijala , od festivalskih vrećica, festivalskog kataloga, akreditacija, programskog letka pa sve do kaširanih vizuala, bannera, naljepnica. Osim toga i mi se na Danima komunikacija predstavljamo u novom pakiranju!
Veselimo se zajedničkom druženju, vrhunskom programu … partijima!
403 Forbidden