Nije niti sanjao da će se njegov hobi pretvoriti u uspješan posao

Kada je Kutinjanin Damir Mičević na supruginom zemljištu kod Lipika zasadio 500 stabala jabuka nije ni sanjao da će se njegov hobi pretvoriti u biznis.

24.1.2013.
7:18
VOYO logo

Kada je prije deset godina posadio prvih 500 stabala u voćnjaku u Brezinama, nedaleko Lipika, Damir Mičević, 47-godišnji Kutinjanin, nije ni sanjao da će njegov hobi i poslijeratna terapija postati unosan posao. Damir ne krije da je, nakon što mu je kao umirovljenom branitelju koji je prošao gotovo cijelo zapadnoslavonsko ratište dijagnosticiran 30-postotni PTSP, želio besposleno provoditi umirovljeničke dane, no to se nije dogodilo.

"Godinama sam radio u Petrokemiji i kada sam odlazio u mirovinu, znao sam da moram nešto raditi, nečime se baviti kako bih ostao normalan i normalno funkcionirao. Da nema ovog posla, vjerojatno ne bi bilo ni mene. U najboljem slučaju bih sjedio po birtijama i raspravljao o potpuno nevažnim temama", ispričao je za 034Portal Damir koji danas na zemljištu supruge ima zasađenih 10.500 stabala i proizvodi prosječno dvije tisuće litara soka od jabuka mjesečno. Tako se sada odlučio i za registraciju tvrtke koja će se zvati Marfi, a u planu proširiti prodaju svog soka diljem Hrvatske, pretežno u restoranima i kafićima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U poslu mu pomaže i 24-godišnji sin Filip koji se preko tatinog soka upoznao s proslavljenim nogometašem i poduzetnikom Dariom Šimićem. Dario je sok probao na Pagu i svidio mu se. Tada je odlučio pomoći.

Dario Šimić: Svidio mi se sok i potpisali smo ugovor

"Naša tvrtka Živa kava je poslovanje proširila i na proizvodnju prirodnog soka gdje smo prepoznali rad Obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva Mičević. Svidio nam se njihov proizvod, potpisali smo ugovor o proizvodnji, a nedavno smo uložili i u modernizaciju proizvodnje i novu tehnologiju. U fazi smo brendiranja proizvoda i plasmana na tržište", kazao je Dario Šimić hvaleći Damirov sok.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Obitelj Mičević sok proizvodi prirodnim putom, bez dodavanja šećera, konzervansa, kemikalija... Plan je ove godine na tržište isporučiti 500.000 bočica soka od 2 decilitra, te još i značajnu količinu soka u ambalaži od 1 i 5 litara. Filip Mičević, inače student organizacije i informatike, svoju budućnost vidi u očevom poslu. Stoga uskoro, šireći posao, planira zaposliti još jednu osobu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo