Kartice vjernosti već su nekoliko godina pravi hit među potrošačima, posebice otkada smo ušli u krizu. Riječ je o karticama raznih trgovačkih lanaca, brendova ili, primjerice, restorana koje od potrošača traže vjernost, a zauzvrat daju popuste do 20 posto, ali i razne druge pogodnosti.
Primjerice, bodovi za Multipluscard skupljaju se u Konzumu, Tisku i Tisak media centrima. Na temelju skupljenih bodova svaka tri mjeseca kupac na kućnu adresu dobije kupon koji može iskoristiti na istim tim mjestima.
Oni koji su, pak, vjerni dm-u zahvaljujući kartici dm active beauty za svakih 10 potrošenih kuna ostvaruju jedan bod. Bodove mogu skupljati i u Austriji, Mađarskoj, Slovačkoj, Češkoj i Sloveniji. Bodovi vrijede dvije godine, a svaka dva mjeseca ponuda koju obuhvaćaju se mijenja.
Skupljanje bonitetnih bodova pomoću Mercator Pika kartice kupcima, pak, donosi uz brojne druge pogodnosti i popust od tri do šest posto.
Iris svojim kupcima nudi karticu Beauty&fashion club u kojem 20 kuna vrijedi kao jedan bod. Pogodnosti se mogu koristiti nakon prikupljenih 100 bodova, a minimalna kupnja je 100 kuna.
Zagreb Exclusive Card svojim korisnicima nudi popuste u noćnim klubovima, trgovinama, muzejima, teretanama i salonima za uljepšavanje, ali joj godišnja cijena iznosi 520 kuna.
I Magma ima svoju karticu koju kupci mogu koristiti u njenim prodavaonicama. Prikupljen bodovi, od kojih svaki vrijedi jednu kunu, mogu se iskoristiti šest mjeseci od datuma skupljanja.
Među brojnim karticama Večernji list navodi i onu Billa Cluba, čije prikupljanje bodova osigurava sudjelovanje u raznim akcijama te McMemeber karticu McDonald'sa. Ona, pak, potrošačima pri svakoj kupnji McMenua osigurava gratis proizvod.
Vezani članci:
arti-201103010201006 arti-201102040300006 arti-201102090078006