Kalmeta gubi HAC, počela demontaža poduzeća

Započela je demontaža Hrvatskih autocesta – javnog poduzeća. Od tvrtke preko koje je država ulagala u gradnju stotina kilometara autocesta ostat će samo naplata cestarine i održavanje.

5.3.2010.
12:01
VOYO logo

Preostali dio HAC-a (građenje, projektiranje...) najvjerojatnije će u budućnosti postati državna agencija za investicije, doznaje Večernji list.

Uprava HAC-a osnovala je sedmeročlano povjerenstvo, u kojem su direktori pojedinih sektora u HAC-u, ali i neki vanjski stručnjaci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oni moraju izraditi model po kojem će se osnovati, u prvoj fazi, tvrtka kćer Hrvatskih autocesta u koju će se izdvojiti naplata cestarine i održavanje autocesta.

Tvrtka kćer ovisit će u početku o matičnom poduzeću, odnosno HAC-u, a u dogledno vrijeme ona će postati operater samostalan na tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Premda je demontaža HAC-a logična jer je to poduzeće sa 3000 zaposlenih preglomazno, a gradnja mreže autocesta u Hrvatskoj je pri kraju, tu se reorganizaciju može gledati i u kontekstu razvlašćivanja resornog ministra Božidara Kalmete, ali i ministrice graditeljstva Marine Matulović Dropulić.

Ona, naime, ima izniman utjecaj i na HAC i na Hrvatske ceste, odnosno na građevinare s kojima su ta poduzeća poslovala. Dropulićkin čovjek u NO HAC-a i HC-a je Boris Ordulj, koji je bio pročelnik za graditeljstvo u vrijeme kada je ona bila gradonačelnica Zagreba, piše Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci:

arti-201002250622006 arti-201002140170006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo