Nekoć su zapošljavali više od 2.000 ljudi, a sada im opremu preuzima konkurencija

9.4.2014.
10:35
VOYO logo

Dogovorom ključnih aktera - prije svega građevinara i vjerovnika - u posljednji trenutak izbjegnuta je sudska prodaja 'Konstruktorove' imovine radi prisilne naplate duga, pa na Trgovačkom sudu Slobodna Dalmacija nije mogla doznati koja je cijena postignuta, a o njoj ne govore ni prodavatelj ni kupac.

Uz mali remorker 'Vruljicu' izgrađen 1978. godine u Nizozemskoj, dug 17 metara i snage motora 570 konja, crnogorski Yu Briv je od Konstruktor Inženjeringa kupio i dvije suvremene barže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radni ponton-teglenica 'Konstruktor I', duga je 30 i široka 17 metara, nosivosti je 895 tona i služi kao platforma za transport i rad teškog građevinskog stroja-gusjeničara, mase oko 150 tona, a koja se postavlja na krmu pontona, uz balastiranje pramčanih prostora.

Ispomoć kod izvođenja pomorskih radova

Teglenica služi i za prijevoz betonskih blokova i sličnog palubnog tereta, te za ispomoć kod izvođenja pomorskih radova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posebna novost na crnogorskom tržištu je samopodizna tzv. jack up barža 'Konstruktor II', izgrađena 2008. također u Nizozemskoj. Ta barža ima četiri pilona kojima se oslanja na morsko dno, nakon čega je hidraulični mehanizam čitavu podiže s morske površine i pretvara u stabilnu radnu platformu.

Yu Briv je trenutačno angažiran na izgradnji druge faze marine za megajahte 'Porto Montenegro', a koja podrazumijeva izgradnju gotovo 600 metara nove operativne obale s ukupno 184 nova veza. Očekuje se da će sada već bivši splitski ploveći strojevi biti angažirani na nastavku proširenja buduće luksuzne marine u Tivtu.

Kako najavljuju iz Yu Briva, s novonabavljenom plovnom mehanizacijom u poslovnim planovima predviđaju svoje hidrograđevinske usluge proširiti na Hrvatsku i Albaniju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo