Dogovorom ključnih aktera - prije svega građevinara i vjerovnika - u posljednji trenutak izbjegnuta je sudska prodaja 'Konstruktorove' imovine radi prisilne naplate duga, pa na Trgovačkom sudu Slobodna Dalmacija nije mogla doznati koja je cijena postignuta, a o njoj ne govore ni prodavatelj ni kupac.
Uz mali remorker 'Vruljicu' izgrađen 1978. godine u Nizozemskoj, dug 17 metara i snage motora 570 konja, crnogorski Yu Briv je od Konstruktor Inženjeringa kupio i dvije suvremene barže.
Radni ponton-teglenica 'Konstruktor I', duga je 30 i široka 17 metara, nosivosti je 895 tona i služi kao platforma za transport i rad teškog građevinskog stroja-gusjeničara, mase oko 150 tona, a koja se postavlja na krmu pontona, uz balastiranje pramčanih prostora.
Ispomoć kod izvođenja pomorskih radova
Teglenica služi i za prijevoz betonskih blokova i sličnog palubnog tereta, te za ispomoć kod izvođenja pomorskih radova.
Posebna novost na crnogorskom tržištu je samopodizna tzv. jack up barža 'Konstruktor II', izgrađena 2008. također u Nizozemskoj. Ta barža ima četiri pilona kojima se oslanja na morsko dno, nakon čega je hidraulični mehanizam čitavu podiže s morske površine i pretvara u stabilnu radnu platformu.
Yu Briv je trenutačno angažiran na izgradnji druge faze marine za megajahte 'Porto Montenegro', a koja podrazumijeva izgradnju gotovo 600 metara nove operativne obale s ukupno 184 nova veza. Očekuje se da će sada već bivši splitski ploveći strojevi biti angažirani na nastavku proširenja buduće luksuzne marine u Tivtu.
Kako najavljuju iz Yu Briva, s novonabavljenom plovnom mehanizacijom u poslovnim planovima predviđaju svoje hidrograđevinske usluge proširiti na Hrvatsku i Albaniju.